مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 507
  • بازدید دیروز : 929
  • بازدید کل : 3252901

پیوند ها

شهر خورشیدی چین


شهر خورشیدی چین

شهر ریزهاو، به معنی شهر آفتاب در زبان چینی، ارتباط ویژه ای با خورشید برقرار کرده است. 99 درصد خانه‌ها در محدوده مرکزی شهر از آبگرمکن‌های خورشیدی استفاده می‌کنند و اکثر چراغهای راهنمایی ورانندگی و چراغهای پارک‌ها و خیابانها توسط سلولهای خورشیدی فتو ولتیک کار می‌کنند.

در حومه شهر بیش از 30 درصد از خانه‌ها از آبگرمکن‌های خورشیدی استفاده می‌کنند و بیش از6 هزار خانواده امکانات پخت وپز خورشیدی دارند.

این نکته که شهر ریزهاو، یک شهر کوچک و معمولی چینی و با درآمد متوسط و پائین تر از بسیاری از شهرهای دیگر است، موضوع را جالب تر می‌کند. دست یابی به چنین سیستمی‌در شهر نتیجه سه فاکتور کلیدی بوده است: سیاست دولت درتشویق مردم به استفاده از انرژی خورشیدی و حمایت‌های مالی توسعه این پروسه، صنعت تولید پانل‌های خورشیدی در منطقه که شانس پیشرفت را بالا برده است، و تمایل شدید شورای شهر برای تحقق این امر.

در واقع به جای پرداخت یارانه به کاربران نهایی، دولت در زمینه تحقیق و توسعه فعالیتها در صنعت آبگرمکن‌های خورشیدی سرمایه گذاری می‌کند، به گفته یکی از مسوولان شهری: «به جای پرداخت یارانه به مردم، هزینه آن را صرف سرمایه گذاری در صنعت برای رسیدن به پیشرفت تکنولوژیکی می‌کنیم به گونه ای که منجر به کاهش هزینه نهایی کاربران می‌شود.»

قیمت یک آبگرمکن خورشیدی تا حد یک آبگرمکن الکتریکی معمولی پائین آمده و به حدود 190 دلار رسیده است که 4تا5 درصد درآمد سالانه یک صاحب خانه متوسط در شهر و 8 تا10 درصد درآمد یک خانواده روستایی است .همچنین این پانل‌های خورشیدی به راحتی روی بنا نصب می‌شوند و استفاده از آنها منجر به کاهش هزینه‌ها و پس انداز بیشتر کاربران می‌شود.

 

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 209

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما