مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 328
  • بازدید دیروز : 1219
  • بازدید کل : 3251793

پیوند ها

77- نگرشی بر كاربرد سیستم های خبره(هوشمند) در طراحی قابها از طریق پلان


77- نگرشی بر كاربرد سیستم های خبره(هوشمند) در طراحی قابها از طریق پلان

مشخصات نویسندگان مقاله نگرشی بر کاربرد سیستم های خبره(هوشمند) در طراحی قابها از طریق پلان

رحیم هاشم زاده - دانشجوی کارشناسی دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی

چکیده مقاله:

با توجه به پیشرفت روز افزون سیستم های هوشمند در عرصه های مختلف علم رشته های مهندسی نیز همزمان در حال رشد در این زمینه ها می باشند .ارئه این نوع سیستمها می تواند در عین سرعت , کارهای محاسباتی را با سرعت فوق العاده و با اندیشه ای همانند اندیشه انسا نی به انجام رساند .در این مقاله سعی شده است انواع روشهای ایجاد سیستم های خبره از طریق ر ویت مصنو عی بیان شود و گام اولیه ای برای ایجاد یک سیستم خبره تحلیل گر برداشته شود .در این نوشتار سعی شده است که یک سیستم هوش مصنوعی ارئه شود که بتواند با ر ویت مصنو عی یک پ لان ساختمان (که از طریق رسم پلان در محیط گرافیکی انجام می شود )درک درستی نسبت به پلان پیدا نماید؛ البته فرضهایی برای ارئه این سیستم خبره در نظرگرفته شده است که در قسمتهای بعدی این مقاله عنوان خواهند شد .ابزارهای مورد استفاده عبارتند از Autocad دستگاه دیجیتایزر و نهایتًا زبان برنامه نویسی اتولیسپ که سیستم حاضر توسط آن نوشته ,: برنامه شده است.

کلیدواژه‌ها:

سیستم های خبره - دستگاه دیجیتایزر - زبان اتولیسپ - هوش مصنوعی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

هاشم زاده, رحیم، ۱۳۸۲، نگرشی بر کاربرد سیستم های خبره(هوشمند) در طراحی قابها از طریق پلان، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (هاشم زاده, رحیم، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (هاشم زاده، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 489

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما