مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 94
  • بازدید دیروز : 746
  • بازدید کل : 3256229

پیوند ها

48- بكارگيري بتن اليافي در افزايش زمان باربري ديناميکي و پايداري در برابر موج زلزله


بكارگيري بتن اليافي در افزايش زمان باربري ديناميکي و پايداري در برابر موج زلزله

زهرا حیدری، زهرا مسائلی

1-چکيده:

با توجه به اهميت مقدار زمان باربري ديناميكي سازه هاي مختلف در هنگام حوادثي از قبيل زلزله ، افزايش اين زمان راهكارهاي مختلفي را مي طلبد که يکي از اين راهکارها مسلح نمودن بتن به الياف مي باشد .

به طور كلي الياف عبارت است از هر جسم نازك با طول زياد و قطر كم كه براي افزايش برخي از ويژ‍گي هاي بتن در آن به كار گرفته مي شود كه مي تواند از فلز ، مواد رزيني ، مواد پليمري و... باشد.

در پژوهش صورت پذيرفته شده بر روي انواع الياف در دانشگاه صنعتي شهيد عباسپور جهت بكارگيري در بتن جهت افزايش زمان باربري نتايج بسيار مطلوبي حاصل شد كه در اين مقاله ارائه مي گردد . از جمله اين نتايج افزايش شكل پذيري در حين بارگذاري ديناميكي ، افزايش مقاومت کششي بتن و همچنين افزايش قابل توجه در زمان باربري بعد از وارد شدن بار ديناميكي به طوركامل مي باشد. همچنين سعي بر آن شد که در اين مقاله علاوه بر موارد فوق با توجه به ويژگي هاي بتن اليافي به کاربردهاي آن نيز اشاره گردد لذا بهره وري از اين نتايج عامل مؤثري براي مقاوم سازي و بهسازي کشور در راستاي کاهش خسارات عمده جاني و مالي تا حد ممكن مي باشد.

 

واژگان کليدي : بتن اليافي - الياف پليمري - الياف فلزي - الياف کربن - الياف شيشه اي


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 555

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما