مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 205
  • بازدید دیروز : 1312
  • بازدید کل : 3254534

پیوند ها

9- مقایسه آئین نامه های ACI آمریكا و استاندارد 2800 ایران در تحلیل دودكشهای بتنی در برابر زلزله


9- مقایسه آئین نامه های ACI آمریكا و استاندارد 2800 ایران در تحلیل دودكشهای بتنی در برابر زلزله

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه آئین نامه های ACI آمریکا و استاندارد 2800 ایران در تحلیل دودکشهای بتنی در برابر زلزله

عباس خیراتی - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه، دانشگاه تربیت مدرس، تهران
ابوالفضل عربزاده - استادیار بخش عمران، دانشکده فنی و مهندسی ،دانشگاه تربیت مدرس، تهران

چکیده مقاله:

با گسترش روز افزون صنایع به خصوص نیروگاه ها و کارخانه های ذوب فلز و به منظور کنترل آلودگی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی استفاده از سیستمهای کنترل و رفع آلودگی هوا نیز در حال افزایش است. در این سیستمها، دودکشها ازجمله سازه هایی هستندکه با توجه به وظیفه بسیار مهم آنهاکه انتقال مواد مضر و آلاینده به ارتفاعات بالاتر از سطح زمین می باشد نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. اهمیت ویژگی مقاومت دودکشها در برابر ارتعاشات، با توجه به اینکه در زمره سازه های لاغرو بلند محسوب میشوند هنگامی مشخص می شود که بدانیم به علت تغییر در تناسب ابعاد دودکشهای بلند پاسخ آنها به نیروهای دینامیکی باد و زلزله بحرانی تر از سایر نیروها خواهد شد. به همین منظور در این مقاله در خصوص مقایسه روش های تحلیل آئین نامه های ACI-307-88 آمریکا وویرایش دوم استاندارد 2800 ایران از جمله مسائل مرتبط با زلزله مانند تعیین پریود، ضرایب زلزله و برش پایه های حاصل از دوروش مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج حاکی از آن است که مقادیر پریود ارتعاش و برش پایه به دست آمده طبق استاندارد 2800 ایران ازمقادیر آئین نامه ACI-307-88 آمریکا بیشتر می باشد.

کلیدواژه‌ها:

دودکشهای بتنی - تحلیل - زلزله - پریود ف برش پایه

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

خیراتی, عباس و ابوالفضل عربزاده، ۱۳۸۵، مقایسه آئین نامه های ACI آمریکا و استاندارد 2800 ایران در تحلیل دودکشهای بتنی در برابر زلزله، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (خیراتی, عباس و ابوالفضل عربزاده، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (خیراتی و عربزاده، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 501

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما