مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1288
  • بازدید دیروز : 623
  • بازدید کل : 3254305

پیوند ها

27- بررسی ناپایداری دینامیکی ساختمانهای بتنی با سیستم قاب خمشی با استفاده از آنالیزهای افزایش یابنده دینامیکی


27- بررسی ناپایداری دینامیکی ساختمانهای بتنی با سیستم قاب خمشی با استفاده از آنالیزهای افزایش یابنده دینامیکی

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی ناپایداری دینامیکی ساختمانهای بتنی با سیستم قاب خمشی با استفاده از آنالیزهای افزایش یابنده دینامیکی

محمد خانمحمدی - استادیار دانشکده فنی دانشگاه تهران
سیدعباس حسینی - دانشجوی کارشناسی ارشد زلزله دانشکده فنی دانشگاه تهران

چکیده مقاله:

پدیده ناپایداری دینامیکی در سازه های موجود از جایگاه کلیدی برخوردار است و دراین راستا ضوابط سخت گیرانه ای نیز در آیین نامه های ارزیابی سازه ها ارایه شده است. دراین تحقیق ناپایداری دینامیکی ساختمانهای بتنی با سیستم قاب خمشی متوسط با در نظر گرفتن اثرات هندسی P_Δ و زوال مقاومت و سختی و زوال سیکلیک اجزای سازه ای بررسی شده است برای بررسی ناپایداری دینامیکی از آنالیزهای دینامیکی غیر خطی افزایش یابنده استفاده شده است. درانتها با استفاده از منحنی های IDA ظرفیت فروریزش سازه به دست آمده و با استفاده از منحنی های شکنندگی برای سازه های آیین نامه ای طراحی شده احتمال فروریزش بررسی گردیده است نتایج نشان داده با افزایش ارتفاع ساختمان پتانسیل ناپایداری افزایش می یابد و از این رو در طراحی ایین نامه ای ساختمانهای بلندتر می بایست این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

کلیدواژه‌ها:

ناپایداری دینامیکی - دینامیکی غیرخطی افزایش یابنده - قاب خمشی متوسط - مقاومت - سختی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

خانمحمدی, محمد و سیدعباس حسینی، ۱۳۸۹، بررسی ناپایداری دینامیکی ساختمانهای بتنی با سیستم قاب خمشی با استفاده از آنالیزهای افزایش یابنده دینامیکی، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (خانمحمدی, محمد و سیدعباس حسینی، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (خانمحمدی و حسینی، ۱۳۸۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 667

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما