مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 495
  • بازدید دیروز : 935
  • بازدید کل : 3270193

پیوند ها

153-معرفی یك مدل رفتاری تابع زمان برای پیش بینی رفتار خزیشی سنگهای جدارتونل و مقایسه با مدلهای رفتاری موجود


153-معرفی یك مدل رفتاری تابع زمان برای پیش بینی رفتار خزیشی سنگهای جدارتونل و مقایسه با مدلهای رفتاری موجود

مشخصات نویسندگان مقاله معرفی یک مدل رفتاری تابع زمان برای پیش بینی رفتار خزیشی سنگهای جدارتونل و مقایسه با مدلهای رفتاری موجود

احمد فهیمی فر (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۷۴)
استاددانشگاه صنعتی امیرکبیر
احسان پاک نیت - کارشناس ارشد مهندسی ژئوتکنیک

چکیده مقاله:

عدم شناخت صحیح از رفتار خزشی سنگها و استفاده از مدلهای رفتاری نامناسب درتحلیل و طراحی تونلها ممکن است منجر به خسارت های جبران ناپذیری گردد درسالهای اخیر بررسی رفتار تابع زمان سنگها مورد توجه ویژه قرارگرفته و حتی دربسیاری از نرم افزارهای پرکاربرد نیز به این موضوع پرداخته شدهاست دراین مقاله مدلهای رفتاری تابع زمان ماکسول کلوین - وویت و برگر معرفی و پس از اعمال این مدلها برروی یک تونل دایره ای درشرایط هیدرواستاتیک دربرنامه تفاضل محدود FLAC نتایج تحلیل ها با یکدیگر مقایسه شدها ست به منظور رفع نقایص مدلهای مذکور مدل تابع زمانی پیشنهاد گردید و صحت عملکرد آن از طریق مقایسه این مدل با مدلهای مذکور ارزیابی شد.

کلیدواژه‌ها:

مدل تابع زمانی - خزش - روش تفاضل محدود - تونل

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فهیمی فر, احمد و احسان پاک نیت، ۱۳۹۱، معرفی یک مدل رفتاری تابع زمان برای پیش بینی رفتار خزیشی سنگهای جدارتونل و مقایسه با مدلهای رفتاری موجود، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فهیمی فر, احمد و احسان پاک نیت، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (فهیمی فر و پاک نیت، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 497

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما