مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 972
  • بازدید دیروز : 623
  • بازدید کل : 3253989

پیوند ها

401- تحلیل لرزه ای قابهای بتنی با دیوارهای برشی تقویت شده بوسیلهFRP با روش زمان دوام


401- تحلیل لرزه ای قابهای بتنی با دیوارهای برشی تقویت شده بوسیلهFRP با روش زمان دوام

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل لرزه ای قابهای بتنی با دیوارهای برشی تقویت شده بوسیلهFRP با روش زمان دوام

ارشاد ضیائی - دانشجوی کارشناسی ارشد (دانشگاه صنعتی شریف)
همایون استکانچی - دانشیار (دانشگاه صنعتی شریف)

چکیده مقاله:

در این مقاله هدف تحلیل و مطالعه رفتار قابهای بتنی با دیوار برشی تقویت شده بوسیله FRP به روش زمان دوام با توابع شتاب سازگار با زلزله های واقعی و مقایسه آن با نتایج تاریخچه زمانی تحت رکوردهای زلزله و همچنین مقایسه تمامی نتایج بدست آمده با قابهای ذکرشده در حالت تقویت نشده می باشد. برای مقایسه نتایج در دو دسته قاب تقویت نشده و تقویت شده از شاخصهای عملکردی موجود در آئین نامه FEMA356 استفاده شده است. دقت مدلها با مقایسه نتایج دقیق بدست آمده برای یک قاب مدل شده در نرم افزار ANSYS، با همان قاب مدل شده در نرم افزار PERFORM-3D که برای تحلیل قابها در این مقاله به کار رفته، آزمایش شده است. مدلهای به کار رفته برای تحلیل سه دسته قاب 5، 9 و 13 طبقه با 5 دهانه می باشد که در دهانه میانی دارای دیوار برشی می باشند. پس از اطمینان از صحت مدل، آنالیز های غیرخطی تاریخچه زمانی به ترتیب برای هفت شتابنگاشت زلزله واقعی و سه تابع شتاب سری e زمان دوام سازگار با طیف زلزله ها انجام گرفت. تمامی نتایج برای سه دسته قاب استخراج شد و ضمن مقایسه نتایج شتابنگاشتهای زلزله واقعی و متوسط سه تابع شتا سری e زمان دوام، با مقایسه شاخصهای عملکردی قابهای تقویت نشده و تقویت شده با FRP، بهبود رفتار قابها مورد بررسی قرار گرفت. نتایج بیانگر قابلیت توابع شتاب سری e زمان دوام در تعیین نیروها و تغییر شکل قابهای بتنی مورد بررسی و همچنین بهبود عملکرد قابهای بتنی با دیوار برشی پس از تقویت دیوارها با FRP بود.

کلیدواژه‌ها:

قابهای بتنی با دیوار برشی - زمان­دوام، FRP - طراحی بر اساس عملکرد

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ضیائی, ارشاد و همایون استکانچی، ۱۳۸۸، تحلیل لرزه ای قابهای بتنی با دیوارهای برشی تقویت شده بوسیلهFRP با روش زمان دوام، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ضیائی, ارشاد و همایون استکانچی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (ضیائی و استکانچی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 4,800 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,840 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 655

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما