مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 544
  • بازدید دیروز : 1072
  • بازدید کل : 3257751

پیوند ها

44- بهسازی تنشهای كششی و ضریب اطمینان پایداری سدهای خاكی با استفاده از ژئوگرید و مدلسازی نتایج با نرم افزار PLAXIS


مشخصات نویسندگان مقاله بهسازی تنشهای کششی و ضریب اطمینان پایداری سدهای خاکی با استفاده از ژئوگرید و مدلسازی نتایج با نرم افزار PLAXIS

علیرضا مردوخ پور - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان
محمد شعبانی - کارشناس ارشد خاک و پی

چکیده مقاله:

بهره گیری از مصالح پلیمری درسدهای خاکی عمدتا سبب پایداری و افزایش ضریب اطمینان و تثبیت بیشتر خاکریزها به ویژه درپوسته سد می گردد درتحقیق حاضر مدلسازی عددی به روش اجزای محدود برروی یک سد خاکی مسلح شده با ژئوگرید انجام می پذیرد تا بهبود عملکرد پوسته سد خاکی دربرابر کشش و تنش برشی و بهینه سازی سایر ویژگیهای سازه ای با مدلسازی رایانه ای آشکار گردد لذا از ژئوگرید درپوسته سد خاکی درزوایای 90 و 75 و 60 و 45 و 30 و 15 و0 درجه و با فاصله از 1 تا 4 متر و با طول های مختلف درپوسته سد خاکی استفاده می شود و سپس فاصله و زاویه بهینه ژئوگرید ها درنرم افزار المان محدود PLAXIS مدلسازی می شود نتایج تحقیق مبین آن است که قرارگیری ژئوگرید ها تحت زاویه 60 درجه باعث افزایش 32 درصدی ضریب اطمینان و کاهش 50 درصدی تنش کششی می شود و هرچقدر فاصله ژئوگریدها نزدیکتر به هم درپوسته باشند سبب پایداری بیشتر سد افزایش زاویه اصطکاک داخلی و درنتیجه افزایش مقاومت برشی درپوسته سد می شود.

کلیدواژه‌ها:

سدخاکی - ژئوگرید - تنش کششی - ضریب اطمینان - اجزا محدود

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

مردوخ پور, علیرضا و محمد شعبانی، ۱۳۹۱، بهسازی تنشهای کششی و ضریب اطمینان پایداری سدهای خاکی با استفاده از ژئوگرید و مدلسازی نتایج با نرم افزار PLAXIS، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (مردوخ پور, علیرضا و محمد شعبانی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (مردوخ پور و شعبانی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 802

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما