مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3240553

پیوند ها

37-ساخت پانلهای ساندویچی با مقاطع سرد نورد شده فولادی


37-ساخت پانلهای ساندویچی با مقاطع سرد نورد شده فولادی

مقاله ساخت پانلهای ساندویچی با مقاطع سرد نورد شده فولادی

چکیده مقاله:

در این مقاله، یک نوع روش ساخت صنعتی ساختمان ارایه می گردد, که بر مبنای سیستم پانلهای ساندویچی است. در اینگونه سیستم های ساخت که امروزه در دنیا متداول گردیده است، اساس سبک سازی وزن عناصر و اجزا مختلف سازه است. در این مکانیزم از مصالح بتن و فولاد پانلهایی ساخته می شود که از نظر وزن بسیار سبک بوده ومقاومت کافی در برابر بارهای ثقلی و جانبی را داشته باشد. پانلهای ساندویچی فوق ازیک قاب سبک با مقاطع سرد نورد شده فولادی تهیه می گردد, و سپس باکمک روش بتن پاشی )شاتکریت( قاب اولیه به پانل ساندویچی یا دیوار باربر بتنی تبدیل می گردد. کلیه قطعات و اعضا, شامل تیر و ستو نها، پانلهای سقفی و دیواری از ورقهای نازک فولادی تهیه میگردد دراین روش یک قاب فولادی سبک اسکلت اصلی ساختمان را تشکیل داده و پانلهای ساندویچی پیش ساخته به آن متصل می گردند.

کلیدواژه‌ها:

سرد نورد شده ، پانل ساندویچی، ساخت صنعتی، بتن پاشی (شاتکریت)

حوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

خالقیان, فرشید، ۱۳۸۲، ساخت پانلهای ساندویچی با مقاطع سرد نورد شده فولادی، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (خالقیان, فرشید، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (خالقیان، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 608

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما