مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4278
  • بازدید دیروز : 628
  • بازدید کل : 3244800

پیوند ها

36-مدل های خوردگی پل های فولادی


36-مدل های خوردگی پل های فولادی

مقاله مدل های خوردگی پل های فولادی

چکیده مقاله:

به دلیل نقش مهم پل های فولادی، اطلاعاتی در مورد چگونگی خوردگی این پ لها جم عآوری شده است. این اطلاعات از منبع مقالات آماری چاپ شده در مورد ارزیابی و عملکرد پل ها تنظیم گشته و در این قسمت ارایه شده است. یکی از دلایل خوردگی سطحی وجود رطوبت م یباشد که این رطوبت خود ناشی از عوامل متعددی است. پنچ نوع خوردگی نیز قابل پیش بینی است که هر یک بنا بر عواملی قابل بروز، گسترش و تغییر م یباشد. سه نوع تغییر اساسی نیز مورد بررسی قرار م یگیرد. این امکان نیز وجود دارد که اعضای یک پل درمعرض بیش از یک نوع خوردگی قرار گیرند. قد مهای بعدی مشخص نمودن محل خوردگی، تعیین سرعت خوردگی و تخمین آماری خوردگی م یباشد که فرمو لها و روابطی نیز در این رابطه ارایه گشته است.از بحث نوع خوردگی اتفاق افتاده و محل آن، نتایج کلی ای را می توان در مورد الگوهای خوردگی بیان نمود. با استفاده از الگوهای ایجا دشده، م یتوان چگونگی خوردگی پل ها را پی شبینی نمود. این پی شبین یها برای ایجاد مد لهای خوردگی در قسمت بعد مورد استفاده قرار م یگیرند.

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آموزگار, جواد و سیدامین مسعودزاده، ۱۳۸۲، مدل های خوردگی پل های فولادی، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آموزگار, جواد و سیدامین مسعودزاده، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (آموزگار و مسعودزاده، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 924

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما