مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 932
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3250171

پیوند ها

9-بررسي اثر رفتار اتصالات خورجيني در سازه هاي فولادي و بهينه سازي آنها


9-بررسي اثر رفتار اتصالات خورجيني در سازه هاي فولادي و بهينه سازي آنها

بررسی آسیب­پذیری لرزه­ای قابهای خمشی فولادی

با اتصالات نیمه صلب

 

چکیده

قاب خمشی فولادی یکی از متداولترین سیستم­های سازه­ای است که علاوه بر شکل­پذیری زیاد آن راه حل مناسبی نیز برای محدودیت­های فضای معماری می­باشد که در سالهای اخیر در کشورمان به­وفور از آن استفاده می­شود، به دلیل متنوع بودن اتصالات از لحاظ مقاومت وسختی در این سیستم سازه­ای عملکردهای گوناگونی­از آن دیده می­شود .در روشهای مرسوم طراحی جهت مدل­سازی سازه، اتصالات آن را صلب یا مفصل ایده­آل در نظر می­گیرند اما به دلیل عدم اجرای صحیح و اصولی اجزای اتصالات و نداشتن سيستم باربر جانبي مناسب رفتار این اتصالات را به سمت اتصالات نیمه گيردار سوق می­دهد، که شبیه­سازی ایده­آل آنها آثار نامطلوبی بر عملکرد کلی قاب خواهد داشت که کاهش شکل­پذیری مهمترین ضایعه در اثر عامل فوق می­باشد. در این مقاله سعی بر این است تا با در نظر گرفتن اثر پارامترهای اتصال در قابهای خمشی صلب ونیمه صلب فولادی 4 طبقه 4 دهانه و بر اساس ضوابط طراحی دستورالعملFEMA 356 با استفاده از برنامه-2DX DRAIN رفتار آنها را مورد بررسی قرار داده شود.

 

كليد واژه : طراحي بر اساس عملكرد - آسيب­پذيري - اتصال نيمه صلب - تحليل غيرخطي


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 825

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما