مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1219
  • بازدید کل : 3251468

پیوند ها

7-خصوصیات بتن تازه و سخت شده سبك خودمتراكم حاوی الیاف پلی پروپیلن و فولادی


7-خصوصیات بتن تازه و سخت شده سبك خودمتراكم حاوی الیاف پلی پروپیلن و فولادی

مشخصات نویسندگان مقاله خصوصیات بتن تازه و سخت شده سبک خودمتراکم حاوی الیاف پلی پروپیلن و فولادی

سیدمعین رضوانی دیوکلایی - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
مرتضی حسینعلی بیگی - عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
علیرضا منصوری - عضو هیات علمی موسسه غیرانتفاعی علامه محدث نور
ایمان محمدپور نیک بین - دانشجوی دکتری عمران سازه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

چکیده مقاله:

یکی از مشکلات مهم در طراحی و اجرای ساختمانها بخصوص در ساختمانهای مرتفع و پلها وزن مرده قابل توجه به کاررفته در آنهاست. لذا استفاده از بتن سبک باعث کاهش وزن قابل توجهی در این سازه ها می گردد. از سویی دیگر نیاز به تراکم مناسب و جابجایی آسان بتن در سازه های با آرماتوربندی حجیم منجر به رشد و توسعه بتن خودمتراکم سبک شده است. از آنجاییکه بتن خود متراکم سبک مانند بتن معمولی ترد و شکننده می باشد. لذا برای رفع این مشکل می توان از الیاف های مختلفی در این نوع بتن استفاده نمود. تا با ایجاد شرایط یکنواختی، برخاصیت شکل پذیری بتن بیفزاید و خصوصیات مکانیکی آن را تا حدی بهبود بخشد لذا در این تحقیق پس از یافتنت طرح اختلاط مناسب، تاثیر الیاف های فولادی و پلی پروپیلین بر خواص مهندسی بتن سبک خود متراکم شاخل خصوصیات بتن تازه و سخت شده نظیر مقاومتهای فشاری، کششی، خمشی و مدول الاستیسیته با نسبتهای 0/125و0/25و0/5 درصد حجمی الیاف بررسی شده است. نتایج این تحقیق بیان می کند الیاف بر خصوصیات بتن تازه سبک خود متراکم مخصوصا بر خواص اسلامپ روانی و خاصیت عبور پذیری تاثیر منفی می گذارد و این تاثیر منفی برای الیاف پلی پروپیلین بیشتر از الیاف فولادی است. در مورد نتایج آزمایشهای بتن سخت شده نیز می توان گفت که اضافه کردن الیاف فولادی تاثیر نسبتا بیشتری نسبت به الیاف پلی پروپیلین در خصوصیات مکانیکی بتن سبک خودمتراکم دارد.

کلیدواژه‌ها:

الیاف پلی پروپیلین - الیاف فولادی - بتن سبک خودمتراکم - مقاومت فشاری - مقاومت کششی - مدول الاستیسیته

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
رضوانی دیوکلایی, سیدمعین؛ مرتضی حسینعلی بیگی؛ علیرضا منصوری و ایمان محمدپور نیک بین، ۱۳۸۸، خصوصیات بتن تازه و سخت شده سبک خودمتراکم حاوی الیاف پلی پروپیلن و فولادی، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 638

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما