مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 411
  • بازدید دیروز : 1016
  • بازدید کل : 3259725

پیوند ها

168-طراحی بهینه قاب های فولادی خمشی در حالت حدی و تنش مجاز به كمك الگوریتم فاخته


168-طراحی بهینه قاب های فولادی خمشی در حالت حدی و تنش مجاز به كمك الگوریتم فاخته

مشخصات نویسندگان مقاله طراحی بهینه قاب های فولادی خمشی در حالت حدی و تنش مجاز به کمک الگوریتم فاخته

صادق زینلی نصر آبادی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی سازه دانشگاه یزد
بهروز احمدی ندوشن - استادیار گروه عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه یزد

چکیده مقاله:

طراحی بهینه سازه ها یکی ازوظایف مهم طراحان سازه درعصر کمبود منابع است دراین میان طراحی بهینه قاب فولادی به عنوان یکی ازرایج ترین سازه های مورد استفاده اهمیتی دوچندان م ییابد درفرایند بهینه سازی قاب فولادی انتخاب اعضا بایستی از مجموعه گسسته ای از مقاطع ساخته شده درکارخانه های فولادسازی به گونه ای انجام شود که نه تنها قاب حداقل وزن را داشته باشد بلکه محدودیت هایی را که توسط آیین نامه طراحی درمورد حداکثر جابجایی ها حداکثر تنش ها و نظایر اینها بیان میگردد را نیز ارضا نماید دراین میان الگوریتم های بهینه سازی فراابتکاری ابزاری کاربردی را برای طراحان سازه های فلزی فراهم می نمایند که طراح می تواند به یاری آنها مقاطع فولادی بهینه را برای یک قاب تشخیصی دهد. دراین مقاله با کمک الگوریتم فاخته به عنوان یکی از جدیدترین و کاراترین الگوریتم های فراابتکاری به طراحی بهینه چندمدل قاب فولادی به کمک روش تنش مجاز و نیز روش حالت حدی برمبنای آیین نامه فولاد آمریکا AISC 2005 پرداخته شده است و درانتها نتایج حاصل از هریک از این روشها بررسی و مقایسه گردیده است.

کلیدواژه‌ها:

تنش مجاز - حالت حدی - قاب فولادی - فاخته - بهینه سازی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زینلی نصر آبادی, صادق و بهروز احمدی ندوشن، ۱۳۹۱، طراحی بهینه قاب های فولادی خمشی در حالت حدی و تنش مجاز به کمک الگوریتم فاخته، سومین کنفرانس ملی سازه و فولاد و اولین کنفرانس ملی سازه های سبک فولادی (LSF)، تهران، انجمن سازه های فولادی ایران،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زینلی نصر آبادی, صادق و بهروز احمدی ندوشن، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (زینلی نصر آبادی و احمدی ندوشن، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 709

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما