پیوند ها
عارف شفیعی - دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری
عبدالحمید بهروزی خواه - دانشجوی کارشناسی ارشد راه و ترابری
ساسان افلاکی - استادیار دانشگاه تهران
ارائه روشهایی برای بهبود وضع روسازی های موجود به نحوی که بتوان با صرف هزینه ای منطقی کیفیت سطح روسازی را به حدمطلوب رساند همواره از نگرانیهای دست اندرکاران صنعت راه بوده است استفاده از روکش بتنی برایتعمیر و بهسازی وضعیت روسازی موجود یکی از روشهایی است که درکشورهای مختلف جهان متداول بوده و روز به روز درحال گسترش است دراین مقاله با استفاده از نتایج آزمایشهای غیرمخرب dcp,FWD برروی قطعاتی از سطح روسازی بزرگراه بابایی روکش بتنی white topping با استفاده از دو روش آشتو 93 و روش دپارتمان حمل و نقل تگزاس TxDOT متناسب با ضخامت و مشخصات مکانیکی آسفالت موجود و شرایط ترافیکی قطعات مورد بررسی طراحی شده است.
روکش بتنی - FWD,whitetopping - آسفالت - بهسازی
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شفیعی, عارف؛ عبدالحمید بهروزی خواه و ساسان افلاکی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (شفیعی؛ بهروزی خواه و افلاکی، ۱۳۹۱)
مبلغ واقعی 7,920 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان