مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 238
  • بازدید دیروز : 1072
  • بازدید کل : 3257445

پیوند ها

140-مقایسه طیف طراحی لرزه ای در آیین نامه های ایران، هند، ژاپن و اروپا


140-مقایسه طیف طراحی لرزه ای در آیین نامه های ایران، هند، ژاپن و اروپا

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه طیف طراحی لرزه ای در آیین نامه های ایران، هند، ژاپن و اروپا

سهیل همتی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زلزله
سهراب کاشفی -
محسن گرامی - استادیار دانشگاه سمنان

چکیده مقاله:

هرچند که طی سالیان اخیر آیین نامه 28ه00 ایران تغییرات عمده ای نسبت به ویرایشهای گذشته داشته است ولی مقایسه آن با دیگر ایین نامه های معتبر دنیا می تواند نقاط ضعف و قوت آن را مشخص نموده و درویرایش های بعدی کارگشا باشد دراین تحقیق به مقایسه طیف طرح 4 ایین نامه 2800 ایران هند ژاپن و اروپا EuroCode8 تحت یک شتاب مبنا و نوع خاک یکسان پرداخته شده است بدین منظور قابهای خمشی فولادی 3و6و9و12 طبقه با شکل پذیری متوسط مطابق با ضوابط لرزهای آیین نامه های مذکور طراحی شده است سپس برش پایه و تغییر مکان نسبی طبقات مورد بررسی قرارگرفته است و درنهایت نتیجه گردید ضریب رفتار R قاب خمشی دراستاندارد 2800 مقداری زیاد است که برش و جابجایی را کمتر از حد معمول نشان میدهد و درآیین نامه اروپا اثرنیروی شلاقی درساختمان های بلندمرتبه بطور صحیح درنظر گرفته نمی شود و درزمان تناوب های بالا نیاز به تحلیل مودال الزامی به نظر م یرسد.

کلیدواژه‌ها:

طیف طرح - قاب خمشی فولادی متوسط - آیین نامه لرزها ی - برش پایه - تغییر مکان نسبی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

همتی, سهیل؛ سهراب کاشفی و محسن گرامی، ۱۳۹۱، مقایسه طیف طراحی لرزه ای در آیین نامه های ایران، هند، ژاپن و اروپا، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (همتی, سهیل؛ سهراب کاشفی و محسن گرامی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (همتی؛ کاشفی و گرامی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 621

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما