مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 390
  • بازدید دیروز : 1040
  • بازدید کل : 3275503

پیوند ها

135- مقایسه عملکرد سازه قاب خمشی ویژه با سازه قاب خمشی معمولی فولادی طراحی شده با ویرایش سوم استاندارد 2800


135- مقایسه عملکرد سازه قاب خمشی ویژه با سازه قاب خمشی معمولی فولادی طراحی شده با ویرایش سوم استاندارد 2800

مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه عملکرد سازه قاب خمشی ویژه با سازه قاب خمشی معمولی فولادی طراحی شده با ویرایش سوم استاندارد 2800

بهرخ حسینی هاشمی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۵۰۵۴)
دانشیار پژوهشکده مهندسی سازه پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی
علی پروری - کارشناس ارشد عمران - سازه

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه تقسیم بندی قابهای خمشی فولادی برمبنای چگونگی رفتار لرزه ای آنهاست و این تقسیم بندی در استاندارد 2800 ویرایش 3 پیش بینی شده است ارزیابی و مقایسه کلی رفتار لرزهای قابهای خمشی فولادی ویژه و معمولی انگیزه اصلی این تحقیق می باشد. در هر دو سیستم قاب خمشی ویژه و معمولی فولادی 4 نوع قاب 3 ،6 ،9، 12 طبقه استفاده شده است و هریک از سیستم ها تحت آنالیز غیرخطی استاتیکی ( پوش ا ور) قرار گرفته و رفتار غیر خطی آنها از جمله توزیع مفاصل پلاستیک و نمودار برش پایه - تغییر مکان بام بررسی شده است همچنین هر دو سیستم قاب خمشی ویژه و معمولی تحت 7 شتابنگاشت مختلف زلزله با خصوصیات لرزه ای متفاوت نظیر محتوی فرکانسی، حداکثر شتاب زمین و .. قرار گرفته اند و با نرم افزار Sap2000 نسخه 10.07 تحت آنالیز غیرخطی دینامیکی قرار گرفته اند و رفتار غیرخطی آنها از جمله توزیع مفاصل پلاستیک و تغییر مکان نسبی سازها که از اهمیت زیادتری در بررسی و مطالعه رفتار غیرخطی دینامیکی سازه ها در برابر زلزله برخوردار هستند مورد ارزیابی قرار گرفته اند. نتایج حاصل ازاین تحقیق نشان میدهد که رعایت ضوابط قابهای فولادی ویژه براساس استاندارد 2800 ویرایش سوم عملکرد مطلوبی را برای سازه از نظر کنترل تغییر مکان نسبی، توزیع مفاصل در تیرها، تامین شکل پذیری و جنبه اقتصادی نسبت به سایر قابهای دیگر سیستم فراهم می نماید.

کلیدواژه‌ها:

قاب خمشی فولادی ویژه - تحلیل استاتیکی غیر خطی - تحلیل دینامیکی غیر خطی - تغییر مکان نسبی طبقه - شکل پذیری

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حسینی هاشمی, بهرخ و علی پروری، ۱۳۸۹، مقایسه عملکرد سازه قاب خمشی ویژه با سازه قاب خمشی معمولی فولادی طراحی شده با ویرایش سوم استاندارد 2800، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حسینی هاشمی, بهرخ و علی پروری، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (حسینی هاشمی و پروری، ۱۳۸۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 546

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما