پیوند ها
افشین شریعت مهیمنی - استادیار دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت ایران
کیانا یزدگردی - دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل و نقل، دانشکده عمران دانشگاه ع
سیدمحمدمهدی امیری پور - دانشجوی دکتری برنامه ریزی حمل و نقل، دانشکده عمران دانشگاه علم و صنع
هدف عمده در طراحی یک سیستم حم لو نقل عمومی، پوشش تقاضاست که باید به صورت متناسب و به وسیله مدهای مختلف پوشش داده شود.سرویسهای شبه حم لو نقل عمومی (پاراترانزیت) به عنوان مد واسط بین وسیله نقلیه شخصی و سرویسهای حمل و نقل عمومی به خوبی می توانند قسمت عمده ای از سفرها را به ویژه در شهرهای کوچک پوشش دهند. در این مقاله چارچوبی کاربردی جهت طراحی سیستمهای شبه حم لو نقل عمومی مبدا- مقصد (شاتل) جهت به کارگیری در شهرهای کوچک ایران ارائه شده است. این چارچوب با استفاده از اطلاعات موجود درشهرهای کوچک ایران مسیرهای اولیه سرویسهای مبدا– مقصد را طراحی کرده و شاخصهای ارزیابی آنها را به منظور بهبود وضعیت در آینده ارائه می نماید. همچنین جهت امکا نسنجی اجرایی، سرویسهای مبدا-مقصد شهر کاشان با استفاده از این چارچوب طراحی شده است.
سرویسهای مبداء - شبه حمل و نقل عمومی - طراحی سرویس
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شریعت مهیمنی, افشین؛ کیانا یزدگردی و سیدمحمدمهدی امیری پور، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (شریعت مهیمنی؛ یزدگردی و امیری پور، ۱۳۸۹)
مبلغ واقعی 7,920 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان