مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 734
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224682

پیوند ها

117-رابطهای پیشنهادی برای طراحی كف مشبك تحت اثر بار قائم هارمونیك


مشخصات نویسندگان مقاله رابطهای پیشنهادی برای طراحی کف مشبک تحت اثر بار قائم هارمونیک

رضا جلیلی - کارشناس ارشدسازه
محمدمهدی حیدری - مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان

چکیده مقاله:

آیین نامه های مهندسی عمران برای طراحی ساختمان ها عمدتا به مقاومت ساختمان برای تحمل بارهای زلزله و استاتیکی پرداخته و آیین نامه جامعی برای طراحی ساختمان با کف مشبک برا یتجهیزات حساس به ارتعاش موجود نمی باشد مدل اجزای محدود ANSYS برای تحلیل ارتعاش درمرکز کف مشبک و انتقال ارتعاش درامتداد کف مشبک می تواند اثر ضخامت کف اندازه دهانه ها و سختی ستونها را لحاظ کند با توجه به وقت گیر بودن آنالیز درنرم افزار اجزای محدود نیاز به مهارت کافی برای مدلسازی دراین مطالعه با بررسی جامع پارامترهای مختلف موثر درپاسخ کف مشبک به بارهارمونیک و استفاده ازنتایج بدست آمده ازتحلیل اجزای محدود فرمولی تقریبی برای طراحی کف مشبک پیشنهاد شده است.

کلیدواژه‌ها:

کف های مشبک - ارتعاش - بارهارمونیک - اجزای محدود

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

جلیلی, رضا و محمدمهدی حیدری، ۱۳۹۱، رابطهای پیشنهادی برای طراحی کف مشبک تحت اثر بار قائم هارمونیک، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (جلیلی, رضا و محمدمهدی حیدری، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (جلیلی و حیدری، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 655

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما