مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1005
  • بازدید دیروز : 4730
  • بازدید کل : 3246257

پیوند ها

114- ارائه روش پیشنهادی جهت بهبود طراحی سازه ها براساس روش طیفی


114- ارائه روش پیشنهادی جهت بهبود طراحی سازه ها براساس روش طیفی

مشخصات نویسندگان مقاله ارائه روش پیشنهادی جهت بهبود طراحی سازه ها براساس روش طیفی

عماد یساری - کارشناس ارشد سازه
میثم حسین زاده - کارشناس ارشدسازه
محمد فدویان - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه

چکیده مقاله:

همواره سعی شده است به منظور تعیین دقیق نیروهای حاصل از زلزله به روش بهتر و مطمئن تر ارایه گردد درابتدا روشهای بسیار ساده ای شکل گرفت که امروزه مهمترین آنها با نام روش استاتیکی معادل مشهور است به مرور و با تحقیقات بیشتر مشخص شد که این روشها جوابگوی نیازهایواقعی نمی باشند و بنابراین تحلیل های دینامیکی شکل گرفته که مهمترین آنها روشهای تحلیل طیفی و تحلیل تاریخچه زمانی هستند درروش طیفی نتایج حاصل از تحلیل سازه بدونعلامت می باشند و این موضوع سبب میشود که نتایج حاصل از طراحی دور ازواقعیت بوده و به نتایجی غیرایمن یا غیراقتصادی منجر شود و این موضوعی است که بسیاری از مهندسین طراح سازه به آن توجهی نمی کنند درروش پیشنهادی نیروی حاصل از زلزله براساس الگوی روش استاتیکی معادل صورت می پذیرد. بدین منظور به کمک تئوری روش تحلیل طیفی و از روی برش پایه کل بدست آمده از روش استاتیکی معادل مقدار نیروی برش هریک از طبقات ساختتمان را درتمامی مودهای قابل توجه تغییر شکل سازه بدست آورده و سپس با ترکیب آن برش کل برای هرطبقه محاسبه م یشود و درنهایت با قرار دادن این نیرو درمرکز جرم هر طبقه سازه را تحلیل کرده و نیروهاای مربوطه بدست می آیند.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل طیفی - تحلیل تاریخچه زمانی - تحلیل استاتیکی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

یساری, عماد؛ میثم حسین زاده و محمد فدویان، ۱۳۹۱، ارائه روش پیشنهادی جهت بهبود طراحی سازه ها براساس روش طیفی، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (یساری, عماد؛ میثم حسین زاده و محمد فدویان، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (یساری؛ حسین زاده و فدویان، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 537

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما