مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 361
  • بازدید دیروز : 929
  • بازدید کل : 3271632

پیوند ها

139-مطالعه خطرپذیری اعضای بدن در حوادث ساختمانی


139-مطالعه خطرپذیری اعضای بدن در حوادث ساختمانی

مشخصات نویسندگان مقاله مطالعه خطرپذیری اعضای بدن در حوادث ساختمانی

سیدسبحان حنیفی یزدی - پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران
یعقوب قلی پور -

چکیده مقاله:

ایمنی در تمام صنایع بویژه در صنعت ساخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مطالعات صورت گرفته بروی حوادث ساختمانی نشان می دهد که حوادث مربوط به هر کدام از اعضای بدن خسارت متفاوتی را به پروژه تحمیل می کنند. این مقاله با توجه به تعریف ریسک مبنی بر ترکیب دو پارامتر احتمال وشدت و استفاده از ماتریس ریسک به بررسی پر مخاطره ترین اعضای بدن می پردازد. 645 حادثه در 44 پروژه ساختمانی مختلف در این تحقیق بررسی شده اند. نتایج بیان می کند بیشترین تعداد حوادث ساختمانی برای عضو کمر و پر هزینه ترین حوادث برای عضو سر روی می دهد. در نهایت پرمخاطره ترین عضو با توجه دو عنصر احتمال و هزینه مربوط به عضو سر می باشد. نتایج این تحقیق می تواند زمینه مناسبی را برای مدیران ایمنی و پروژه به جهت توجه هر چه بیشتر به اعضای پر مخاطره پروژه های ساختمانی فراهم آورد.

کلیدواژه‌ها:

مدیریت ریسک - مدیریت ایمنی - اعضای بدن

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حنیفی یزدی, سیدسبحان و یعقوب قلی پور، ۱۳۹۱، مطالعه خطرپذیری اعضای بدن در حوادث ساختمانی، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حنیفی یزدی, سیدسبحان و یعقوب قلی پور، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (حنیفی یزدی و قلی پور، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 447

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما