مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 822
  • بازدید دیروز : 1372
  • بازدید کل : 3273465

پیوند ها

88-شناسایی و ارزیابی مولفه ها و کارکردها ی یک بازار الکترونیکی موثر بر مدیریت تدارکات پروژه های ساختمانی


88-شناسایی و ارزیابی مولفه ها و کارکردها ی یک بازار الکترونیکی موثر بر مدیریت تدارکات پروژه های ساختمانی

مشخصات نویسندگان مقاله شناسایی و ارزیابی مولفه ها و کارکردها ی یک بازار الکترونیکی موثر بر مدیریت تدارکات پروژه های ساختمانی

سیدمهدی میرتهامی - دانشجوی کارشناسی ارشدمهندسی و مدیریت ساخت
غلامرضا هروی - استادیاردانشگاه تهران

چکیده مقاله:

خریدوتدارکات یکی ازمهمترین فرایندها به منظور دستیابی به اهداف پروژه های ساختمانی است درپروژه های ساختمانی خریدوتدارکات مواداولیه مصالح ساختمانی نیروی انسانی خدمات و تجهیزات بخش عمده ای ازفعالیت های تیم پروژه را به خود اختصاص میدهد امروزه با رشدتکنولوژی به ویژه درزمینه تکنولوژی اطلاعات ماهیت عرضه و تقاضا درحالتغییر است استفاده ازبازارهای الکترونیکی E-Marketplaces یکی ازراهکارها برای افزایش بهره وری و ارتقا کیفیت مدیریت تدارکات می باشد بازارهای مجاری مدلی ازرابطه کسب و کاردوطرفه Business to Business بوده که درآن فروشندگان و خریداران دردنیای مجازی سایت های اینترنتی میزبان میتوانند بایکدیگر ارتباط و همکاری داشته باشند هدف اصلی مقاله حاضر شناسایی و تعیین مولفه ها و کارکردهای یک بازارالکترونیکی موثربرمدیریت تدارکات پروژه های ساختمانی می باشد دراین راستا با انجام مطالعات کتابخانه ای مولفه ها و کارکردهای یک بازار الکترونیکی مرتبط با صنعت ساخت شناسایی شده و براساس ارای خبرگان باتوجه به جامعه اماری متخصصین درزمینه مدیریت تدارکات درداخل کشور مولفه ها و کارکردهای موثردرداخل کشور تعیین و ارزیابی میگردند.

کلیدواژه‌ها:

بازارالکترونیکی - مدیریت تدارکاتئ- تدارکات آنلاین - پروژه های ساختمانی - تکنولوژی اطلاعات

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

میرتهامی, سیدمهدی و غلامرضا هروی، ۱۳۹۲، شناسایی و ارزیابی مولفه ها و کارکردها ی یک بازار الکترونیکی موثر بر مدیریت تدارکات پروژه های ساختمانی، هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران، زاهدان، دانشگاه سیستان و بلوچستان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (میرتهامی, سیدمهدی و غلامرضا هروی، ۱۳۹۲)
برای بار دوم به بعد: (میرتهامی و هروی، ۱۳۹۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 695

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما