مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 315
  • بازدید دیروز : 929
  • بازدید کل : 3271586

پیوند ها

69-امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین ساختمان


69-امکان سنجی استفاده از فناوری های نوین ساختمان

عنوان مقاله: امکان سنجی بهسازی سازه ای ساختمان ها با استفاده از فناوری نانو
شناسه (COI) مقاله: NANOO01_075
منتشر شده در اولین همایش ملی نانوتکنولوژی مزایا و کاربردها در سال ۱۳۹۲

مشخصات نویسندگان مقاله:


علی اصغر متحدزاده - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس گروه مهندسی عمران فارس
رضا رازانی - استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس گروه مهندسی عمران فارس
محمد مهدی متحدزاده - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز دانشکده کشاورزی گروه علوم و صنایع غذایی تبریز

خلاصه مقاله:

با توجه به اینکه علم نانوتکنولوژی یک علم تازه ای در میان علوم مختلف می باشد و کاربردهای زیادی از این علم در حال تحقیق می باشد و همچنین با توجه به این موضوع که امروزه بر روی مقاوم سازی لرزه ای سازه های بنایی بتن آرمه فولادی کار شده است در این تحقیق با استفاده از پیشرفتهای اخیر در علم نانو تکنولوژی مقاوم سازی لرزه ای این نوع ساختمانها را مورد تحقیق قرار خواهیم داد این مقاوم سازی می تواند برای سازه های ساخته شده در زمانهای قدیم یا ساختمان های در حال احداث می باشد که با این علم جدید و بررسی روی مواد تشکیل دهنده آنها مثل بتن یا فولاد و غیره عوامل مختلفی که باعث مقاوم سازی سازه می شود را مطرح و بررسی می کنیم همچنین با توجه به این موضوع که امروزه بر روی مقاوم سازی لرزه ای سازه های بنایی بتن آرمه فولادی نیز تحقیات وسیعی انجام می شود لذا هدف عمده این تحقیق استافده از پیشرفتهای اخیر در فناوری نانو در جهت مقاوم سازی سازه ای لرزه ای این نوع ساختمانها می باشد این مقاوم سازی می تواند شامل سازه های ساخته شده موجود تاریخی و یا ساختمان های در حال احداث باشد با این فناوری جدید با بررسی روی مواد تشکیل دهند آنها مثل سیمان بتن فولاد مصالح خاکی و ... روشهای مختلفی را که باعث مقاوم سازی مصالح سازه ای می شود در این پژوهش مورد بررسی قرار خواهد گرفت هدف این پژوهش آن است که اولا پیشرفت های جدید در فناوری نانو علی الخصوص در رشته مهندسی سازه را بدست آورد و آنها را بر حسب موارد استفاده و نوع سازه و مصالح به کار رفته طبه بندی نماید سپس از مصالح و اعضای سازه ای منتخب که با روش های سنتی معمولی و مداول غیر نانو و با استافده از فناوری نانو از لحاظ مقاومت در مقابل عوامل جوی و طبیعی و عوامل دست ساز انسان علی الخصوص بهبود رفتار میکانیکی آنها سازی شده اند از دیدگاه های فنی اجرایی و اقتصادی مقایسه به عمل آورد و نقاط قوت و ضعف استفاده در این فناوری را بررسی نماید.

کلمات کلیدی:
فناوری نانو - سازه - ساختمان - امکان سنجی - بهسازی


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 434

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما