مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 106
  • بازدید دیروز : 1430
  • بازدید کل : 3274179

پیوند ها

159- پیش بینی زلزله با توجه به مطالعات سایزموتكتونیكی گسلها و با استفاده از شبكه عصبی مصنوعی(مطالعه موردی استان فارس)


159- پیش بینی زلزله با توجه به مطالعات سایزموتكتونیكی گسلها و با استفاده از شبكه عصبی مصنوعی(مطالعه موردی استان فارس)

مشخصات نویسندگان مقاله پیش بینی زلزله با توجه به مطالعات سایزموتکتونیکی گسلها و با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(مطالعه موردی استان فارس)

حسین رهنما - استادیار دانشگاه صنعتی شیراز
ابوذر چراغی - کارشناس ارشد زلزله

چکیده مقاله:

دراین پژوهش با بررسی تاریخ فعالیتها وجنبشهای گذشته ومطالعات سایزموتکتونیکی گسله های پویا وبا ارائه یک رویکرد جدید با بکارگیری شبکه عصبی مصنوعی، یک روش برای پیش بینی زلزله ارائه شده است. در این بررسی بااستفاده ازاطلاعات شتاب نگارهای موجود، با یک روندآماری تعداد داد ههای مختلفی برای آموزش وآزمایش شبکه عصبی مصنوعی استفاده شده و با مطالعه موردی استان فارس، از تعداد 1782 داده موجودکه شامل زمان وقوع، انرژی آزاد شده زمین، فاصله از گسل مسبب و عمق کانونی زلزله به ترتیب زمان وقوع از سال 1975 تا 2008 مورد تحلیل قرار گرفته است. با استفاده از نتیجه تحلیل، میزان انرژی آزاد شده محتمل زمین تا یک تاریخ معین و به تبع آن بزرگی زلزله محتمل و زمان وقوع را م یتوان پیش بینی نمود.

کلیدواژه‌ها:

گسل، پیش بینی زلزله - شبکه عصبی مصنوعی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

رهنما, حسین و ابوذر چراغی، ۱۳۸۸، پیش بینی زلزله با توجه به مطالعات سایزموتکتونیکی گسلها و با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی(مطالعه موردی استان فارس)، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (رهنما, حسین و ابوذر چراغی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (رهنما و چراغی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 659

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما