مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 117
  • بازدید دیروز : 842
  • بازدید کل : 3261619

پیوند ها

123- تاثیر زلزله بررفتار ساختمان فلزی مجهز به مهاربند كمانش ناپذیر BRB و مهاربند هم محور CBF نزدیك ودور از گسل


123- تاثیر زلزله بررفتار ساختمان فلزی مجهز به مهاربند كمانش ناپذیر BRB و مهاربند هم محور CBF نزدیك ودور از گسل

مشخصات نویسندگان مقاله تاثیر زلزله بررفتار ساختمان فلزی مجهز به مهاربند کمانش ناپذیر BRB و مهاربند هم محور CBF نزدیک ودور از گسل

فائزه نجاتی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
حسین معصومی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۴۴۴۹)

علی هوشمند آیینی - دکتری سازه های انتقال آب

چکیده مقاله:

قابهای مهاربندی شده هم مرکز انرژی را بوسیله تسلیم کششی عناصر قطری و رفتار پس از کمانش مهاربندی مستهلک میکنند باتوجه به معایب رفتار لرزه ای مهاربندهای هم مرکز معمولی از نظر شکل پذیری و منحنی هیسترزیس نامتقارن درکشش و فشار کمانش و استهلاک نه چندان مناسب این گونه مهاربندها مهاربند کمانش ناپذیر به عنوان نسل جدید مهاربندی پیشنهاد شده است بادبند کمانش ناپذیر دارای سختی زیاد و قابلیت جذب انرژی بالایی می باشد به منظور مدلسازی و آنالیز سازه 3 مدل تهیه شده است که درتعداد طبقات 4و8و12 می باشد طراحی قاب براساس استاندارد 2800 و کنترل و ارزیابی آن توسط تحلیل بارافزایی انجام شده ست دربخش تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی ازاستاندارد 2800 استفاده شدهاست معیار انتخاب شتابنگاشت برای حوزه نزدیک فاصله حدودا تا 15 کیلومتر از منبع لرزه زا می باشد و برای حوزه دور 50 کیلومتر به بعدانتخاب شده است. نتایج نشان میدهد سختی سازه درمهاربند معمولی تقریبا 3 برابر مهاربند کمانش ناپذیر و وزن فولادمصرفی بالاتری نسبت به مهاربند کمانش ناپذیر و ضریب رفتاری درحدود نصف مهاربند کمانش ناپذیر را دارا می باشد.

کلیدواژه‌ها:

هیسترتیک - کمانش - قاب مهار بندی مقید شده - گسیختگی - جذب انرژی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نجاتی, فائزه؛ حسین معصومی و علی هوشمند آیینی، ۱۳۹۱، تاثیر زلزله بررفتار ساختمان فلزی مجهز به مهاربند کمانش ناپذیر BRB و مهاربند هم محور CBF نزدیک ودور از گسل، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نجاتی, فائزه؛ حسین معصومی و علی هوشمند آیینی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (نجاتی؛ معصومی و هوشمند آیینی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 491

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما