مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 462
  • بازدید دیروز : 1372
  • بازدید کل : 3273105

پیوند ها

81- بررسی ظرفیت غیر الاستیك خاك بر ظرفیت باربری دینامیكی فوندانسیون های متكی بر شمع در هنگام وقوع زلزله


81- بررسی ظرفیت غیر الاستیك خاك بر ظرفیت باربری دینامیكی فوندانسیون های متكی بر شمع در هنگام وقوع زلزله

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی ظرفیت غیر الاستیک خاک بر ظرفیت باربری دینامیکی فوندانسیون های متکی بر شمع در هنگام وقوع زلزله

عبدالحسین حداد - استادیار دانشگاه سمنان ، دانشکده عمران
مصطفی فخاری فر - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زلزله دانشگاه سمنان

چکیده مقاله:

فوندانسیون بسیاری ازسازه ها به تنهایی تاب تحمل نیروهای ناشی اززلزله که درهنگام رخداد زلزله درآنها ایجاد می شود ندارند ازمواد رایج اینگونه ازفوندانسیونها پی درزیر ستونها ی گوشه ساختمانها و مخازن هوایی مرتفع که بیشترین نیروی بر کنش (uplift) درآنها اتفاق می افتد ،میباشند ازاینرو استفاده ازپی های متکی بر شمع یا گروه شمعها ازروشهای سودمند درحل این معضل می باشد دراینگونه ازپی ها مسئله خصوصیات خاک ازجمله ظرفیت غیر خطی خاک ، خصوصیات پلاستیسیته و میرایی خاک درعملکرد و مکانیزم شکست اینگونه ازپی ها مطرح میباشد .دراین پژوهش با بهره گیری ازمدل عددی المان محدود تاثیر رفتار غیر خطی و پلاستیسیته خاک بر ظرفیت باربری دینامیکی فوندانسیون دردو حالت بارگذاری هارمونیک و رکورد واقعی چندین زلزله مورد بررسی قرارگرفته و اثر این پارامتر درافزایش ظرفیت باربری دینامیکی فوندانسیون و شمع مشخص گردید میزان تاثیر این فاکتور به دامنه بارگذاری زلزله فرکانس غالب زلزل وارده به سازه و فرکانس خود فونداسیون – شمع وابسته می باشد جهت مدلسازی رفتار خاک معیار مور- کولمب برای خاک درنظر گرفته شده است .

کلیدواژه‌ها:

فوندانسیو ن - شمع - معیار مور - کولمب - ظرفیت غیر خطی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حداد, عبدالحسین و مصطفی فخاری فر، ۱۳۸۷، بررسی ظرفیت غیر الاستیک خاک بر ظرفیت باربری دینامیکی فوندانسیون های متکی بر شمع در هنگام وقوع زلزله، چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور، سمنان، دانشگاه سمنان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حداد, عبدالحسین و مصطفی فخاری فر، ۱۳۸۷)
برای بار دوم به بعد: (حداد و فخاری فر، ۱۳۸۷)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 608

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما