مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 610
  • بازدید کل : 3268812

پیوند ها

15-بررسی زلزله بم و فشار سازه های مختلف موجود در بم


15-بررسی زلزله بم و فشار سازه های مختلف موجود در بم

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی زلزله بم و فشار سازه های مختلف موجود در بم

اعظم طالقانی - دانشگاه ولی عصر رفسنجان

چکیده مقاله:

با توجه به زلزله بم و اثرات آن بر روی ساخت و ساز ، منابع انسانی ومالی ،نوشتن وتحقیق درباره زلزله ضرورت بیشتری م ییابد تامگرپس از توصیه های مداوم وتحمل رنجهای عمیق به خود بیاییم ودر جهت ساخت وساز چه به عنوان کارفرما وچه به عنوان مهندس طراح جد یتر به مسله زلزله بنگریم . در این مقاله با توجه به مسله ژئوتکتونیکی ایران به بررسی مسائل متعاقب زلزله ورفتارسازه ها وبه طور اخص زلزله بم پرداخته شده است . تحلیل وضعیت سازه های کشور ،بررسی انواع شکست وروشهای پیشنهادی مثل طراحی لرزه ای روشهای مقاوم سازی وایمن سازی خانه های سنتی وبناهای تاریخی قسمت اصلی مقاله را در بر می گیرد . وبه عنوان تجربه وتجربه پذیری زلزله بم مورد بررسی قرار گرفته ،معرفی شهرستان بم ،توز یع خسارات ناشی از زلزله ،اثر زلزله بر ساختمانهای موجود در شهر بم ،اثر زلزله بر ارگ تاریخی بم ودر نهایت درس های یکه از زلزله بم گرفتیم ، موضوعاتی است که دراین بخش گنجانده شده است به امید این که گامی کوچک در جهت آبادانی ایرانم بردارم .

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

طالقانی, اعظم، ۱۳۸۳، بررسی زلزله بم و فشار سازه های مختلف موجود در بم، یازدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، بندرعباس، دانشگاه هرمزگان، عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (طالقانی, اعظم، ۱۳۸۳)
برای بار دوم به بعد: (طالقانی، ۱۳۸۳)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 696

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما