مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 857
  • بازدید دیروز : 1072
  • بازدید کل : 3258064

پیوند ها

125- ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)


125- ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)

مشخصات نویسندگان مقاله ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)

شیوا آصف - دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، - دانشگاه آز
کامران رحیم اف - استادیار رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، دانشکده تحصیلات تکمیلی-

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی عوامل تأثیرگذار در تصادفات بوقوع پیوسته در تونلهای واقع در بزرگراههای درون شهری پرداخته شده است. بدین منظور به سهم هر یک از عوامل مؤثر اشاره گردیده و تصادفاتتونل رسالت به عنوان مطالعه موردی مد نظر داده است. در نهایت رابطه بین فراوانی تصادفات و پارامترهای سرعت، حجم ترافیک ، زمان تصادفات در تونل مذکور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مدل ریاضی آنپیشنهاد گردیده است. هدف ارائه یک مدل کلی برای برآورد تعداد تصادفات در تونلهای بزرگراهی می- باشد. این مدل بر اساس دادههای ترافیکی، هندسی، محیطی و تصادفات تونل رسالت شهر تهران پایه ریزی شده و جهت تعیین ضرایب مدل از نرمافزارSPSS استفاده گردیده است. نتایج این تحقیق نشان میدهد که حجم ترافیک، سرعت و زمان از مؤثرترین متغیرهای تأثیرگذار بر تعداد تصادفات تونلهایواقع در بزرگراههای شهری میباشند.کم بودن متغیرها منجر به کاهش خطای مدل شده و در نهایت مدل رگرسیون غیرخطی به عنوان بهترین مدل در نظر گرفته شده است.

کلیدواژه‌ها:

تصادفات - تونلها - بزرگراهها - مدلهای تصادفات

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آصف, شیوا و کامران رحیم اف، ۱۳۹۱، ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آصف, شیوا و کامران رحیم اف، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (آصف و رحیم اف، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 474

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما