مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 918
  • بازدید دیروز : 1040
  • بازدید کل : 3276031

پیوند ها

111- تأثیر حفر همزمان و متوالی در پایداری تونل دوقلوی مسیر شماره 1 متروی تبریز


111- تأثیر حفر همزمان و متوالی در پایداری تونل دوقلوی مسیر شماره 1 متروی تبریز

مشخصات نویسندگان مقاله تأثیر حفر همزمان و متوالی در پایداری تونل دوقلوی مسیر شماره 1 متروی تبریز

مهدی اخگر - کارشناسی ارشد مهندسی عمران ژئوتکنیک دانشگاه ارومیه
حسن مومیوند - استادیار گروه معدن دانشکده فنی دانشگاه ارومیه
قلی اسدزاده خوشه مهر - کارشناسی ارشد مهندسی عمران، ژئوتکنیک دانشگاه ارومیه

چکیده مقاله:

کلان شهرهای ا یران طی دهه های اخیر پرجمعیت تر شده و موضوع حمل و نقل شهری به صورت مسئله ای مهم و حاد در آمده است احداث تونل مترو یکی از روشهای اساسی حل مشکل ترافیک سنگین چنین کلان شهرهایی از جمله شهر تبریز است حفر تونل مترو در زمینهای سست مناطق شهری موارد و مسائل مختلفی در پی دارد راه حل تونلهای موازی، مزیتهای عمده از قبیل کاهش قطر هر دو تونل و کاهش حرکت خاک ناشی از ساخت تونل ارائه می کند اثر حفر هم زمان و متوالی در پایداری تونل دوقلوی مسیر شماره 1 متروی تبریز به روش عددی با استفاده از نرم ا فزار FLAC در میزان تنش ها جابجایی اطراف تونل، نشست سطح زمین، و نیروهای وارد بر سیستم نگهداری تونل و ضریب اعتماد سیستم نگهداری مورد بررسی قرار گرفته است نتایج نشان میدهددر حالت حفر متوالی دو تونل حداکثر نشست سطح زمین 9.28 میلی متر و ضریب ا طمینان سیستم نگهداری تونل 1.85 می باشد د رحالیکه حفر هم زمان دو تونل باعث 21% افزایش نشست سطح زمین و افزایش نیروهای وارد بر سیستم نگهداری تونل شده است و ضریب اطمینان سیستم نگهداری کاهش می یابد.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل پایداری - حفر هم زمان - حفر متوالی - نشست - نیروهای وارد بر سیستم نگهداری تونل

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

اخگر, مهدی؛ حسن مومیوند و قلی اسدزاده خوشه مهر، ۱۳۸۹، تأثیر حفر همزمان و متوالی در پایداری تونل دوقلوی مسیر شماره 1 متروی تبریز، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (اخگر, مهدی؛ حسن مومیوند و قلی اسدزاده خوشه مهر، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (اخگر؛ مومیوند و اسدزاده خوشه مهر، ۱۳۸۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 477

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما