مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 204
  • بازدید دیروز : 787
  • بازدید کل : 3262493

پیوند ها

473-انتخاب بهینه نوع تقاطع غیر همسطح بر اساس تحلیل های ترافیكی و اقتصادی


473-انتخاب بهینه نوع تقاطع غیر همسطح بر اساس تحلیل های ترافیكی و اقتصادی

مشخصات نویسندگان مقاله انتخاب بهینه نوع تقاطع غیر همسطح بر اساس تحلیل های ترافیکی و اقتصادی

منصور حاجی حسینلو - استادیار دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
سید کمال سید حسین - دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چکیده مقاله:

انتخاب بهینه نوع تقاطع غیرهمسطح می تواند با کاهش میزان تأخیر سبب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و بهبود شاخص های ترافیکی، زیست محیطی، ایمنی و اقتصادی شود. هدف از این تحقیق شناخت عوامل مؤثر در نحوه عملکرد هر یک از انواع تقاطع غیر همسطح و ارائه دستورالعملی جهت انتخاب بهینه نوع تقاطع غیرهمسطح در یک محل خاص است. جهت نیل به این هدف ابتدا مقالات و کتب موجود در این زمینه مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت، سپس با استفاده از شبیه سازی کامپیوتری در محیط نرم افزار AIMSUN هر یک از انواع تقاطع تحت تأثیر حجم سناریوهای مختلف مورد آنالیز قرار گرفت که نتایج نشان داد مبدل های نیمه شبدری با رابط های جهتی دارای بالاترین سطح خدمت در میان انواع تقاطع های غیر همسطح هستند. با استفاده از نتایج بدست آمده از این تحقیق می توان با توجه به حریم موجود، حجم ورودی به تقاطع و نحوه توزیع آن نوع بهینه تقاطع غیرهمسطح را انتخاب کرد.

کلیدواژه‌ها:

تقاطع غیر همسطح - تأخیر، چگالی - مناطق همگذری - سطح خدمت

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حاجی حسینلو, منصور و سید کمال سید حسین، ۱۳۸۸، انتخاب بهینه نوع تقاطع غیر همسطح بر اساس تحلیل های ترافیکی و اقتصادی، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز، http://www.civilica.com/Paper-ICCE08-ICCE08_320.html


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حاجی حسینلو, منصور و سید کمال سید حسین، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (حاجی حسینلو و سید حسین، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 594

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما