مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 222
  • بازدید دیروز : 935
  • بازدید کل : 3269920

پیوند ها

400-تحلیل دینامیكی خط آهن تحت اثر بریدگی چرخ وسیله نقلیه ریلی


400-تحلیل دینامیكی خط آهن تحت اثر بریدگی چرخ وسیله نقلیه ریلی

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل دینامیکی خط آهن تحت اثر بریدگی چرخ وسیله نقلیه ریلی

جبار علی ذاکری (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۷۳)
استادیار، دانشکده راه آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران
علی نسودی ممقانی - کارشناس ارشد، شرکت مهندسین مشاور مترا

چکیده مقاله:

با توجه به توسعه و افزایش تقاضا برای استفاده از صنعت ریلی و حرکت در جهت بهره گیری از این سیستم حمل ونقلی در سرعت های سیر بالاتر، لزوم دانستن مکانیزم ناحیه تماس بین چرخ و ریل در جهت افزایش پایداری سیستم و نیز رفتار متقابل دو سیستم خط آهن و قطار نسبت به هم تحت اثر شرایط متفاوت، از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. لذا در این مقاله به بررسی اندرکنش دینامیکی خط و قطار تحت اثر وجود عیب بریدگی در چرخ وسیله نقلیه ریلی پرداخته شده و میزان افزایش تغییر مکان ها، سرعت ها و شتاب های بوجود آمده در ریل و وسیله نقلیه ریلی تحت اثر این خرابی بررسی شده و با استفاده از تشکیل معادلات حرکت ناشی از مدل ارتعاشی در نظر گرفته شده، به حل عددی معادلات پرداخته و نتا یج آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در مدل ارتعاشی از فنرها و میراگرها جهت ارتباط دادن قسمت های مختلف وسیله نقلیه، خط و اجزاء آن استفاده شده است. از جرم های متمرکز برای وسیله نقلیه و خط و نیز از مدل تیر اولر-برنولی برای مدل سازی ریل در محیط پیوسته استفاده شده است. تمامی کد نویسی ها و تحلیل های انجام شده در محیط برنامه نویسی MATLAB انجام یافته و تغییر مکان ها، سرعت ها و شتاب های ارتعاشی اجزاء مختلف خط و وسیله نقلیه ریلی بدست آمده اند. در ادامه نتایج بدست آمده از محاسبات عددی با نتایج حاصل از تست های میدانی انجام یافته توسط محققین مختلف بررسی و اعتبار سنجی شده اند. در نهایت میزان تاثیر افزایش سرعت سیر وسیله نقلیه در مقابل وجود عیب بریدگی ارائه و
نتیجه گیری شده است.

کلیدواژه‌ها:

بریدگی چرخ - بارهای ضربه ایی - اندرکنش دینامیکی خط – قطار

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ذاکری, جبار علی و علی نسودی ممقانی، ۱۳۸۸، تحلیل دینامیکی خط آهن تحت اثر بریدگی چرخ وسیله نقلیه ریلی، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ذاکری, جبار علی و علی نسودی ممقانی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (ذاکری و نسودی ممقانی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 558

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما