مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 380
  • بازدید دیروز : 935
  • بازدید کل : 3270078

پیوند ها

365-تحلیل دینامیكی خط ریلی تحت بار سیكلیك وسیله نقلیه با روش اجزای محدود و تعیین پاسخهای دینامیکی خط


365-تحلیل دینامیكی خط ریلی تحت بار سیكلیك وسیله نقلیه با روش اجزای محدود و تعیین پاسخهای دینامیکی خط

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل دینامیکی خط ریلی تحت بار سیکلیک وسیله نقلیه با روش اجزای محدود و تعیین پاسخهای دینامیکی خط

جبارعلی ذاکری - استادیار دانشکده مهندسی راه آهن، دانشگاه علم و صنعت ایران، گروه خط و
میثم نعیمی - دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی خطوط راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایر

چکیده مقاله:

سیستم خط آهن و وسیله نقلیه ریلی عبوری از روی آن دارای ماهیت دینامیکی بوده و اصول و ضوابط دینامیک سازه ها بر ان حاکم می باشد. نیروهای وارده بر سازه خط از نوع ضربه ای، پریودیک و تصادفی است جهت تحلیل دینامیکی مجموعه خط آهن می توان از مدلهای مناسبی استفاده کرد که بتوانند خواص واقعی آنها را بازگو کرده و جهت استفاده در آنالیزهای تئوری به کار روند در این مقاله بار وارده از سوی وسیله نقلیه ریلی به صورت مجموعه ای از بارهای متناوب و متحرک در نظر گرفته شده است و سازه خط ریلی که یک سازه زنجیره ای است به صورت مجموعه ای از جرم و فنرهای به هم پیوسته مدلسازی و معادلسازی شده است. در این مقاله سعی بر آن است تا از مدل تحلیلی مناسبی برای شبیه سازی خط بهره گیری شود. سپس با استفاده از مبانی علم دینامیک سازه و اجزای محدود معادلات حاکمب ر حرکت اجزای این مدل شناسایی و استخراج می شود و با استفاده از قوانین حاکم بر حرکت اجزا همه معادلات با هم ترکیب شده و در نهایت بار ناشی از قطار به سیستم اعمال می گردد برای در نظر گرفتن اثر عبور بار روی ناهمواری های سطحی چرخ و ریل و نیز اثر اندرکنش بین آن دو تحت اثر عوامل مختلف، ابتدا مدل وسیله نقلیه ریلی در نرم افزار ADAMS- Rail وارد شده و خروجیهای نیرو و تنش حاصل از آن به دست آمده است. بعد از آن برای تحلیل خط ریلی و سیستم اندرکنش خط آهن و بارهای مربوطه از یک کد برنامه نویسی در نرم افزار MATLAB به منظور حل دستگاه معادلات دیفرانسیل استفاده شده است که خروجی های نیرویی به عنوان ورودی های این کد در نظر گرفته شده است.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل دینامیکی - اجزای محدود - ADAMS-Rail - MATLAB

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ذاکری, جبارعلی و میثم نعیمی، ۱۳۸۹، تحلیل دینامیکی خط ریلی تحت بار سیکلیک وسیله نقلیه با روش اجزای محدود و تعیین پاسخهای دینامیکی خط، پنجمین کنگره ملی مهندسی عمران، مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ذاکری, جبارعلی و میثم نعیمی، ۱۳۸۹)
برای بار دوم به بعد: (ذاکری و نعیمی، ۱۳۸۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 647

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما