مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 758
  • بازدید دیروز : 610
  • بازدید کل : 3269521

پیوند ها

264- بررسی و تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیك با استفاده از تئوری توسعه یافته تیر - ستون


264- بررسی و تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیك با استفاده از تئوری توسعه یافته تیر - ستون

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی و تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیک با استفاده از تئوری توسعه یافته تیر - ستون

حجت الله ورع - کارشناس ارشد سازه
قادر باقری - دانشجوی دکتری عمران

چکیده مقاله:

امروزه درمطالعات مربوط به تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیک برای قابهای فضایی فرض می شود که از کمانش پیچشی اعضا بوسیله مهارهای جانبی جلوگیری شده و معمولا فقط اثرات نیروی محوری برروی سختی خمشی منظور می شود اما بسیاری از مقاطع موجود دارای سختی پیچشی بسیار کمی می باشد که درآنها بحث کمانش خمشی پیچشی غیرقابل اغماض است و بایستی اثر آن درتحلیل این گونه م قاطع درنظر گرفته شود اثرات توام خمش و نیروی محوری همچنین جاری شدن تدریجی ناشی از تنشهای پسمانددرمقاطع با سختی پیچشی کم قابل ملاحظه بوده و باعث کمانش پیچشی اعضا می گردددراین مقاله ضمن بکارگیری روابط شیب - افت توسعه یافته و استفاده از ماتریس سختی مماسی برای تحلیل قابهای فضایی با عناصر جدارنازک باز روابط غیرخطی برای تحلیل پلاستیک قابها به گونه ای توسعه یافته که با استفاده از یک رویه تسلیم که ترکیبی از نیروی محوری و ممان خمشی است با جایگزینی مدول مماسی مصالح پس از انکه تابع تسلیم از مرز رویه گذشت م یتوان کاهش تدریجی سختی را برای لولای پلاستیک درنظر گرفت.

کلیدواژه‌ها:

لولای پلاستیک - کمانش خمشی پیچشی - روابط شیب - افت - تنش پسماند - مدول مماسی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ورع, حجت الله و قادر باقری، ۱۳۹۱، بررسی و تحلیل مرتبه دوم لولای پلاستیک با استفاده از تئوری توسعه یافته تیر - ستون، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ورع, حجت الله و قادر باقری، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (ورع و باقری، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 618

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما