مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 308
  • بازدید دیروز : 644
  • بازدید کل : 3270650

پیوند ها

251- آنالیز پایداری سقف تونل به روش تحلیل گوه ای


251- آنالیز پایداری سقف تونل به روش تحلیل گوه ای

مشخصات نویسندگان مقاله آنالیز پایداری سقف تونل به روش تحلیل گوه ای

مهدی زمانی - استادیار دانشگاه یاسوج
علی نیک جو - دانشجوی کارشناسی ارشد خاک و پی

چکیده مقاله:

توده سنگ درزه دار دارای مسائل طراحی پیچیده تری نسبت به سایر توده های سنگی است این پیچیدگی ناشی از تعداد بزرگتر از 2 دسته درزه است که سبب بوجود آمدن یک محیط ناپیوسته می شود دراین حالت بلوکهای سنگی مجزا با هندسه متفاوت ایجاد م یشوند که به وسیله سطوح گسیختگی طبیعی و سطوح حفاری شکل میگیرند مسائل پایداری درسنگهای درزه دار بلوکی شده عموما مربوط به سقوط بلوک ها از سقف و دیواره ها است از آنجایی که برای بلوکه ای مشخص شده درتاج تونل ضرورت این است که پتانسیل جابجایی هربلوک تحت تاثیر نیروهای سطحی ناشی از میدان تنش محلی و بارگرانشی بررسی شود دراین مقاله حالته ای مختلف تشکیل گوه درتاج تونل ناشی از تقاطع دسته درزه های با شیب مختلف بررسی شده است. و سپس حالت پایداری گوه از طریق ضریب اطمینان دربرابر گسیختگی سقف ارزیابی گردید.

کلیدواژه‌ها:

تعادل حدی - آنالیز پایداری - دسته درزه - توده سنگ

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

زمانی, مهدی و علی نیک جو، ۱۳۹۱، آنالیز پایداری سقف تونل به روش تحلیل گوه ای، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (زمانی, مهدی و علی نیک جو، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (زمانی و نیک جو، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 687

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما