مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 115
  • بازدید دیروز : 644
  • بازدید کل : 3270457

پیوند ها

237- تحلیل پایداری استاتیكی و دینامیكی فضاهای زیرزمینی در محیطهای ناپیوسته با استفاده از مدل توسعه یافته موهر - كولمب


237- تحلیل پایداری استاتیكی و دینامیكی فضاهای زیرزمینی در محیطهای ناپیوسته با استفاده از مدل توسعه یافته موهر - كولمب

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل پایداری استاتیکی و دینامیکی فضاهای زیرزمینی در محیطهای ناپیوسته با استفاده از مدل توسعه یافته موهر - کولمب

علی بنکدار - کارشناس ارشد مهندسی مکانیک سنگ
علی مرتضوی - دانشیار دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشکده مهندسی معدن و متالورژی

چکیده مقاله:

یکی از معمول ترین مدلهای رفتاری برای بیان مشخصات زمین که بطور عمده از خاک و سنگ تشکیل یافته مدل پلاستیک موهر کولمب MC می باشد این مدل در بیان دقیق رفتار درزه ها کاستی های زیادی دارد به منظور غلبه برضعفهای عنوان شده در مورد مدل موهر - کولمب مدل غیرخطی بارتون - بندیس BB بعنوان یک مدل ساختاری constitutive model برای درزه ها توسعه داده شده است هرچندمدل بارتون - بندیس بیان معقولتری از رفتار ناپیوستگی ها را ارائه میدهد اما با این حال گستردگی استفاده از مدل BB محدود بوده و معمولا مدل مور کولمب بطور گسترده ای در مسائل ژئومکانیک مورد استفاده قرار میگیرد دراین پژوهش الگوریتمی جهت پیاده سازی زبری درزه در مدل خطی موهر - کولمب توسعه داده شده و در تحلیل پایداری یک مغار زیرزمینی در شرایط استاتیکی و دینامیکی لرزه ای در محیط نرم افزار UDEC استفاده شده است.

کلیدواژه‌ها:

مکانیک تماس - مقاومت برشی - زبری درزه - مدل ساختاری - تحلیل استاتیکی و دینامیکی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

بنکدار, علی و علی مرتضوی، ۱۳۹۰، تحلیل پایداری استاتیکی و دینامیکی فضاهای زیرزمینی در محیطهای ناپیوسته با استفاده از مدل توسعه یافته موهر - کولمب، نهمین همایش ملی تونل، تهران، انجمن تونل ایران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (بنکدار, علی و علی مرتضوی، ۱۳۹۰)
برای بار دوم به بعد: (بنکدار و مرتضوی، ۱۳۹۰)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 531

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما