مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 584
  • بازدید دیروز : 610
  • بازدید کل : 3269347

پیوند ها

185- تحلیلهای اقتصادی رشد شهر و شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری


185- تحلیلهای اقتصادی رشد شهر و شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیلهای اقتصادی رشد شهر و شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری

شهره غدیرزاده - فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد مشهد
محمد غدیرزاده - دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

چکیده مقاله:

رشد نامتعارف شهرهای ما به صورت گسترده محصول ادغام اقتصاد و جامعه جهان سوم در اقتصاد سرمایه داری جهانی بر اساس مزیت های تعریف شده برای هر جامعه بر اساس منافع جهان پیشرفته است . ضعف سرمایه داری وابسته داخلی و فقدان شبکه های زیر ساختی در کل فضای ملی از یکسو و تمرکز گرایی ذاتی سرمایه داری از سوی دیگر سبب می شود تا الگوی مصرفی غربی نتواند به شکلی همگون در فضای ملی پخش گردد لذا نقاط معینی به عنوان ایستگاه انباشت سرمایه و صدور آن به مرکز یا متروپل برگزیده می شود . بزرگ سری شهری)ماکروسفالی( و تقدم تک شهری نتیجه قهری این فرآیندند که نرخ سود و انباشت در مراکز یاد شده چندین برابر سایر نقاط شهری و گاه ده ها برابر نقاط غیر شهری می گردد لذا جمعیت و امکانات بیشتر به سوی مراکز یاد شده سرازیر می شود . شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری برای ارائه راهکارهای مدیریت، سازماندهی و برنامه ریزی شهری و رفع معضلات احتمالی در خلال مقاله ذکر شده است.

کلیدواژه‌ها:

دیالکتیک - پارازیت شهری - توسعه برو ن زا

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

غدیرزاده, شهره و محمد غدیرزاده، ۱۳۸۲، تحلیلهای اقتصادی رشد شهر و شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری، دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (غدیرزاده, شهره و محمد غدیرزاده، ۱۳۸۲)
برای بار دوم به بعد: (غدیرزاده و غدیرزاده، ۱۳۸۲)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 586

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما