مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 149
  • بازدید دیروز : 644
  • بازدید کل : 3270491

پیوند ها

101-تحلیل عملكردی میزان رضایت مسافرین از فضاها و عناصر معماری درایستگاههای قطار شهری تهران


101-تحلیل عملكردی میزان رضایت مسافرین از فضاها و عناصر معماری درایستگاههای قطار شهری تهران

مشخصات نویسندگان مقاله تحلیل عملکردی میزان رضایت مسافرین از فضاها و عناصر معماری درایستگاههای قطار شهری تهران (مطالعه موردی- ایستگاه گلشهر کرج)

عباس علیپور - عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران
مجتبی نیک سخن - دانشجوی کارشناسی ناپیوسته معماری، موسسه آموزش عالی صنعتی مازندران (ب
امیر متقی - دانشجوی کارشناسی ناپیوسته معماری
محمدعلی راستی - دانشجوی کارشناسی ناپیوسته معماری

چکیده مقاله:

سیستم حمل و نقل عمومی و بخصوص قطارشهری، در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است، بطوری که با افزایش نیاز به حمل و نقل در مقیاس کلان، زمینهء تحقیقات فراوانی را بوجود آورده، که با شناخت مسائل ومشکلات مسافرین و میزان رضایت آنان، بهره وری این سیستم را ارتقا خواهد داد. این مقاله با استفاده از روش توصیفی-تحلیلی و با هدف کلی سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد ایستگاه قطار شهری گلشهر درکرج تنظیم گردید. جامعه آماری این پژوهش کلیهء شهروندانی بوده اند که برای مسافرت های درون شهری خود به این ایستگاه مراجعه کرده که از میان آنان تعداد 384 نمونه را با استفاده از فرمول کوکران و به روشتصادفی ساده انتخاب و با بکارگیری ابزار پرسشنامه مورد پرسشگری مستقیم قرار گرفته اند. اطلاعات جمع آوری شده در قالب نرم افزارSPSS و آزمون های آماری Correlate و Chi-Square مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج حاصل از آزمون X2 نشان داده که رضایت شهروندان از عمکلرد پلان و عناصر معماری این ایستگاه با ضریب 380.453 X2= درجه آزادی 4 در سطح 1 درصد معنا دار بوده است، بطوریکه 77.7 % از پاسخگویان میزان رضایت خود را در حد متوسط تا کم ارزیابی کرده اند. همچنین بین میزان رضایت از عملکرد پلان و عناصر معماری این ایستگاه با متغیرهایی همچون اطلاع رسانی زمان حرکت، سرعت قطار شهری، زمان حرکت قطارها، جانمایی مناسب غرفه های فروش، بهداشت و نظافت داخلی ایستگاه، فضا سازی، مکان احداث ایستگاه، گرافیک محیطی، شکل ورودی ایستگاه، نمای بیرونی ایستگاه، به ترتیب، رابطهء معناداری در سطح 0.01 مشاهده شده است

کلیدواژه‌ها:

ایستگاه مترو - قطار شهری - گلشهر کرج - حمل ونقل عمومی - رضایتمندی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

علیپور, عباس؛ مجتبی نیک سخن؛ امیر متقی و محمدعلی راستی، ۱۳۹۱، تحلیل عملکردی میزان رضایت مسافرین از فضاها و عناصر معماری درایستگاههای قطار شهری تهران (مطالعه موردی- ایستگاه گلشهر کرج)، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (علیپور, عباس؛ مجتبی نیک سخن؛ امیر متقی و محمدعلی راستی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (علیپور؛ نیک سخن؛ متقی و راستی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 570

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما