مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1277
  • بازدید دیروز : 1016
  • بازدید کل : 3260591

پیوند ها

80-تأثیر اندركنش خاك و سازه بر صحت نتایج تحلیل استاتیكی غیر خطی در استاندارد ASCE 41


80-تأثیر اندركنش خاك و سازه بر صحت نتایج تحلیل استاتیكی غیر خطی در استاندارد ASCE 41

مشخصات نویسندگان مقاله تأثیر اندرکنش خاک و سازه بر صحت نتایج تحلیل استاتیکی غیر خطی در استاندارد ASCE 41

اشکان کورش نیا - دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده مهندسی عمران
حسین جهانخواه -
محمد علی قناد -

چکیده مقاله:

یکی از روشهای متداول در ارزیابی ساز ه ها استفاده از تحلیل های استاتیکی غیرارتجاعی است. تحقیق های مختلفی در مورد میزان خطای این روش نسبت به تحلیل تاریخچه زمانی انجام پذیرفته است. لیکن تحقیقات انجام شده در این زمینه محدود به تحلیل های بستر صلب بوده و اثر انعطا فپذیری بستر در آنها دیده نشده است. در این تحقیق میزان خطای روش استاتیکی در ارزیابی رفتار چند سازه متداول که بر اساس آیین نامه برای خاک نرم طرح شده اند با احتساب انعطاف پذیری بستر مورد بررسی قرار گرفته است. استاندارد ارزیابی مورد استفاده در این تحقیق ASCE41 بوده است. معیار در نظر گرفته شده جهت ارزیابی، الگوی تشکیل مفاصل پلاستیک و میزان چرخ ش آنها بوده است که به صورت برداری مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاکی از برآورد مناسب الگوی مفاصل پلاستیک در تحلیل استاتیکی غیر ارتجاعی است. این در حالیست که مقادیر چرخش ها عموماً بیش از مقادیر واقعی برآورد می شود.

کلیدواژه‌ها:

استاندارد ASCE41 - انعطاف‌پذیری بستر - چرخش مفاصل پلاستیک

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

کورش نیا, اشکان؛ حسین جهانخواه و محمد علی قناد، ۱۳۸۸، تأثیر اندرکنش خاک و سازه بر صحت نتایج تحلیل استاتیکی غیر خطی در استاندارد ASCE 41، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (کورش نیا, اشکان؛ حسین جهانخواه و محمد علی قناد، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (کورش نیا؛ جهانخواه و قناد، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 726

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما