مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 677
  • بازدید دیروز : 1372
  • بازدید کل : 3273320

پیوند ها

76-تحلیل تنش- كرنش استاتیكی سدهای خاكی با هسته آسفالتی


76-تحلیل تنش- كرنش استاتیكی سدهای خاكی با هسته آسفالتی

نویسندگان مقاله تحلیل تنش- کرنش استاتیکی سدهای خاکی با هسته آسفالتی

رضا ضیائی مؤید - امور سد سازی مهندسین مشاور لار
مجید فاطمی - امور سد سازی مهندسین مشاور لار

چکیده:

سد مخزنی گابریک واقع در استان هرمزگان به ارتفاع 41 متر بر روی بستر آبرفتی به ضخامت 13 متر قرار دارد. یکی از گزینه های مطرح در مطالعات مرحله اول این طرح ، سدخاکی با هسته آسفالتی می باشد. در این طرح بنابر ملاحظات طراحی،هسته آسفالتی بر روی پی آبرفتی قرار گرفته و در زیر آن دیواره آب بند جهت کنترل تراوش درپی منظور شده است. با توجه به قرار گرفتن هسته آسفالتی بر روی دیواره آب بند و پوسته سد بر روی پی آبرفتی، احتمال ایجاد نشستهای نامتقارن در مراحل ساخت و آبگیری سد وجود دارد که می توان در رفتار بدنه سد و بالاخص هسته آسفالتی موثر باشد. به منظور بررسی این موضوع، تنشها و تغییر شکلهای بدنه و پی سد در مراحل ساخت و آبگیری به کمک تحلیل دوبعدی به روش اجزاء محدود محاسبه گردیده است.مقاله حاضر به ارائه و بحث در خصوص نتایج این تحلیلها اختصاص دادرد.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل تنش- کرنش - سدهای خاكی - هسته آسفالتی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

ضیائی مؤید, رضا و مجید فاطمی، ۱۳۷۹، تحلیل تنش- کرنش استاتیکی سدهای خاکی با هسته آسفالتی، چهارمین کنفرانس سد‌سازی ایران، تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (ضیائی مؤید, رضا و مجید فاطمی، ۱۳۷۹)
برای بار دوم به بعد: (ضیائی مؤید و فاطمی، ۱۳۷۹)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 700

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما