مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 497
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224445

پیوند ها

20- معرفی نرم افزار ره نگار (موبایل مپینگ) جهت شناسایی مقاطع پرسانحه


20- معرفی نرم افزار ره نگار (موبایل مپینگ) جهت شناسایی مقاطع پرسانحه

مشخصات نویسندگان مقاله معرفی نرم افزار ره نگار (موبایل مپینگ) جهت شناسایی مقاطع پرسانحه (مطالعه موردی شبکه راه های استان مرکزی

مهشاد نراقی عراقی - دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش برنامه ریزی حمل و نقل
سیدمحمد سیدحسینی - عضو هیئت علمی دانشکده تحصیلات تکمیلی مهندسی عمران
مسعود طبیبی - عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبی

چکیده مقاله:

سوانح جاده ای یکی از مهم ترین علل وقوع مرگ و میر در سراسر دنیا محسوب می شود و خسارات مالی وجانی فراوانی را به جا می گذارد. در سراسر دنیا سعی بر این است تا به نوعی از تعداد و شدت تصادفاتکاسته شود.در این راستا شناسایی و اصلاح مقاطع پرسانحه می تواند در کاهش سوانح نقش بسزایی ایفا نمایند. امروزه برای شناسایی مقاطع پرسانحه روش های سنتی دیگر پاسخ گو نمی باشد و استفاده از نرمافزارهای مبتنی بر سیستم اطلاعات جغرافیایی نظیر نرم اقزار ره نگار در سراسر جهان برای مقاصد گوناگون از جمله شناسایی مقاطع پر سانحه رواج زیادی یافته است. در این مقاله هدف معرفی آشنایی کلیبا نرم افزار ره نگار و کاربرد آن در شناسایی مقاطع پر سانحه می باشد. در نهایت به عنوان مطالعه موردی استفاده از این تکنولوژی در شناسایی مقاطع پر سانحه شبکه راه های استان مرکزی آورده شده است.

کلیدواژه‌ها:

سوانح جاده ای - مقاطع پر سانحه - سیستم اطلاعات جغرافیایی - نرم افزار ره نگار

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نراقی عراقی, مهشاد؛ سیدمحمد سیدحسینی و مسعود طبیبی، ۱۳۹۱، معرفی نرم افزار ره نگار (موبایل مپینگ) جهت شناسایی مقاطع پرسانحه (مطالعه موردی شبکه راه های استان مرکزی، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نراقی عراقی, مهشاد؛ سیدمحمد سیدحسینی و مسعود طبیبی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (نراقی عراقی؛ سیدحسینی و طبیبی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 869

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما