مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 940
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3251186

پیوند ها

14- بررسی دقت نرم افزار Kenlayer برای طراحی روسازی با استفاده از نتایج میدانی


14- بررسی دقت نرم افزار Kenlayer برای طراحی روسازی با استفاده از نتایج میدانی

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی دقت نرم افزار Kenlayer برای طراحی روسازی با استفاده از نتایج میدانی

منصور فخری - استادیار دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تهران
سورا رسولی - کارشناس ارشد دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ت

چکیده مقاله:

آزمایشهای مختلف انجام شده در گذشته نشان دهنده عدم انطباق بین عکس العملهای روسازی بدست آمده در محل و عکس العملهای محاسبه شده می باشد. این امر همواره برای طراحان روسازی که به دنبال بهینه کردن روشهای طراحی اند مورد توجه بوده است. اکثر روشهای طراحی کنونی شامل قسمت تجربی هم می باشد و ضرائب ایمنی موجود در معادلات خطاهای احتمالی را پوشش می دهد. بنابراین در این حالت می توان از خطاهای احتمالی چشم پوشی کرد. با توجه به این مطالب حرکت به سوی روشهای کاملا مکانیستیک در طراحی روسای (روشهایی که شامل قسمت تجربی نباشد) نیازمند وجود مدلهای عکس العملی مناسب و معتبر می باشد. Kenlayer یکی از نرم افزارهای کاربردی و مناسب جهت آنالیز روسازیهایی است که بر روی خاکهای ایزوتروپ ساخته می شوند. در این مقاله ابتدا با استفاده از آنالیز حساسیت برای یک سیستم سه لایه اثر تغییرپارامترهای مختلف مانند ضخامت لایه آسفالتی، ضخامت اساس، مدول اساس و مدول سابگرید و … بر کرنش فشاری روی سابگرید و کرنش کششی زیر لایه آسفالتی مشخص می شود، سپس با داده های بدست آمده از ابزار اندازه گیری قرار داده شده در محل ومقایسه نتایج بدست آمده از این ابزار اندازه گیری و نتایج حاصل از برنامه Kenlayer مشاهده گردید که برای این روسازی خاص، نتایج بدست آمده از برنامه Kenlayer نتایج بسیار نزدیک به نتایج حاصل از ابزار اندازه گیری می باشد.

کلیدواژه‌ها:

روشهای مکانیستیک - آنایز حساسیت - کرنش فشاری روی سابگرید - کرنش کششی زیر لایه آسفالتی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

فخری, منصور و سورا رسولی، ۱۳۸۵، بررسی دقت نرم افزار Kenlayer برای طراحی روسازی با استفاده از نتایج میدانی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فخری, منصور و سورا رسولی، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (فخری و رسولی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1014

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما