مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 763
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224711

پیوند ها

16-ایمنی و پایداری سدهای بتنی در برابر ترك خوردگی


16-ایمنی و پایداری سدهای بتنی در برابر ترك خوردگی

مقاله ایمنی و پایداری سدهای بتنی در برابر ترک خوردگی

چکیده مقاله:

مسائل مربوط به سدها از جمله ایمنی و پایداری آنها دیرزمانی است که مورد توجه قرار گرفته است. جهت ساخت و اجرای سازه های عظیم و مهمی چون سدها، زمان و هزینه گزافی صرف می گردد. لذا حفظ ایمنی و پایداری و کارایی سازه به همان شکل و ساخت اولیه لازم است از آنجا که ایجاد نقص و خرابی و یا وقوع حوادثی نظیر ترک برای سدها، منطقه پایین دست آنها را هم تحت تاثیر قرار می دهد لذا طرز تفکر ایمنی در حالت کلی نه تنها به مجموعه سد بلکه به محیط اطراف نیز می بایست پوشش داده شود. موضوعی که همواره از اهمیت ویژه در سطح بین المللی برخوردار بوده است در این مقاله به روشهای جلوگیری از ترک جهت حفظ امنیت سازه سد پرداخته شده است.

ایمنی سد

کلیدواژه‌ها:

بتن حجیم، ترک د ر بتن، پیداری سدهای بتنی، کارایی سازه، ترک خوردگی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

مرادی, اسماعیل؛ یوسف پریش و علی اکبر اهری آبش احمدلو، ۱۳۸۸، ایمنی و پایداری سدهای بتنی در برابر ترک خوردگی، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (مرادی, اسماعیل؛ یوسف پریش و علی اکبر اهری آبش احمدلو، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (مرادی؛ پریش و اهری آبش احمدلو، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1038

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما