مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 570
  • بازدید دیروز : 1007
  • بازدید کل : 3250816

پیوند ها

بررسی الگوی تغییرشكل در اطراف گروه شمع تحت بارگذاری جانبی در ماسه به روش تصویری


بررسی الگوی تغییرشكل در اطراف گروه شمع تحت بارگذاری جانبی در ماسه به روش تصویری

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی الگوی تغییرشکل در اطراف گروه شمع تحت بارگذاری جانبی در ماسه به روش تصویری

مسعود حاجی علیلوی بناب - استادیار دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه تبریز
حبیب آذرنیا شاهگلی - دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک خاک و پی، دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه

چکیده مقاله:

در طراحی پی سازه ها اغلب با مساله گروه شمع تحت بارگذاری جانبی مواجه می شویم. رفتار گروه شمع تحت بارگذاری جانبی از وجود شمعهای مجاور تاثیر می پذیرد. اندرکنش شمع- خاک- شمع بسته به فاصله مرکز شمعها بوده و الگوی تنش و تغییر شکل را در اطراف یک گروه شمع تحت تاثیر قرار می دهد. در این مقاله الگوی تغییر شکل خاک اطراف گروه شمع به طور جانبی بارگذاری شده در ماسه در آزمایشگاه روی مدلی با مقیاس کوچک با استفاده از مدلسازی فیزیکی و روش Particle Image Velocimetry) PIV) برای موارد مختلف مطالعه شده و مورد تجزیه و تحلیلی قرار گرفته است. بدین ترتیب که شمع مدل یکبار به صورت منفرد و چهار بار به صورت گروه شمع دوتایی با فاصله مرکز 1، 2، 3، 4 برابر پهنای شمع تحت آزمایش قرار گرفت. نتایج آزمایشگاهی نشان دادند که با افزایش فاصله شمعها، اثرات اندرکنش گروه به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته و در نتیجه رفتار شمعها در گروه و الگوی تغییر شکل خاک اطراف آنها به رفتار شمع منفرد و الگوی تغییر شکل خاک اطراف آن نزدیکتر می شود.

کلیدواژه‌ها:

گروه شمع - بار جانبی - PIV - الگوی تغییرشکل

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

حاجی علیلوی بناب, مسعود و حبیب آذرنیا شاهگلی، ۱۳۸۸، بررسی الگوی تغییرشکل در اطراف گروه شمع تحت بارگذاری جانبی در ماسه به روش تصویری، هشتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، شیراز، دانشگاه شیراز


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حاجی علیلوی بناب, مسعود و حبیب آذرنیا شاهگلی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (حاجی علیلوی بناب و آذرنیا شاهگلی، ۱۳۸۸)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 734

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما