مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 866
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3250105

پیوند ها

تحلیل آماری متغیرهای بارگذاری در طراحی دكل های انتقال نیروی ایران


تحلیل آماری متغیرهای بارگذاری در طراحی دكل های انتقال نیروی ایران

عنوان مقاله: تحلیل آماری متغیرهای بارگذاری در طراحی دکل های انتقال نیروی ایران
شناسه (COI) مقاله: ICCE07_330
منتشر شده در هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در سال ۱۳۸۵

مشخصات نویسندگان مقاله:


وحیدرضا کلات جاری - استادیار بخش عمران، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه صنعتی شاهرود
احمد میرشریفی - کارشناس ارشد سازه، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشکده عمران

خلاصه مقاله:

هر سازه مهندسی برای تحمل گروهی از بارها طراحی می شود که می توانند بر اثر عوامل داخلی (بارهای مرده و زنده) و یا عوامل خارجی (بارهای ناشی از باد، زلزله، برف، یخ و …) بوجود آیند. با آنکه عدم قطعیت این بارها و تصادفی بودن انها بر هیچکس پوشیده نیست، اما تا سال 1960 میلادی هیچ تلاش جدی برای وارد کردن خصوصیات آماری بارها در طراحی سازه ها انجام نگرفته بوده است. در حدود سالهای 1960 وبعد از آن رویکرد آئین نامه های بگونه ای بوده است تا خصوصیات تصادفی بارها و مقاومت مصالح به شکل مناسبی در طراحی سازه ها وارد شود. در این میان در تدوین آئین نامه های ملی کشورمان نیز گرایش به سمت لحاظ نمودن خصوصیات احتمال اندیشانه بارو مقاومت بوده است، ولی مناسفانه مطالعات آماری لازم برای بررسی بارهای موثر، مقاومت مصالح و غیره، که در انطباق با اقلیم و شرایط ساخت وساز کشورمان باشد، انجام نپذیرفته است. در حال حاضر، به منظور بارگذاری و طراحی دکل های انتقال نیرو و نیز از تلفیق چند آئین نامه خارجی استفاده می شود که استفاده و تطابق آنها با توجه به شرایط جوی و محیطی ایران جای بحث دارد. در این مقاله، پارامتری آماری متغیرهای تصادفی سرعت باد و ضخامت یخ، که از جمله بارهای موثر در بارگذاری دکل های انتقال نیرو هستند، برای چهارشهر ازمناطق مختلف آب و هوائی ایران مورد رازیابی قرار گرفته است و در خاتمه مقادیر اسمی جدیدی برای این متغیرها جهت اصلاح آئین نامه بارگذاری مشانیر پیشنهاد گردیده است.

کلمات کلیدی:
آمار و احتمال - متغیرهای تصادفی بارگذاری - مقادیر اسمی بار باد و ضخامت یخ - دکل های انتقال نیری ایران


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 816

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما