مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 796
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224744

پیوند ها

معادلات پارامتری ضرایب تمركز تنش (SCF) در اتصالات لوله ای چند صفحه ای KK تحت بارگذاری محوری تعادلی


معادلات پارامتری ضرایب تمركز تنش (SCF) در اتصالات لوله ای چند صفحه ای KK تحت بارگذاری محوری تعادلی

مشخصات نویسندگان مقاله معادلات پارامتری ضرایب تمرکز تنش (SCF) در اتصالات لوله ای چند صفحه ای KK تحت بارگذاری محوری تعادلی

علی آقایی - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه های دریایی، دانشگاه صنعتی سهند، تبریز
احمدرضا مصطفی قره باغی - استادیار دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی سهند، تبریز
محمدرضا چناقلو (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۳۹۰)
دانشیار دانشکده عمران، دانشگاه صنعتی سهند، تبریز

چکیده مقاله:

در مرحله طراحی و تحلیل خستگی اتصالات لوله ای سازه های فراساحلی که معمولا با روش منحنی های S-N صورت می گیرد، باید مقدارتنش حداکثر در محل اتصال مشخص شود. مقدار این تنش که به عنوان تنش نقطه حاد (Hot Spot Stress) شناخته می شود بستگی به نوع اتصال، اندازههای آن و نوع بارگذاری دارد. در این تحقیق باروش عناصر محدود، مطالعه پارامتری گسترده ای روی اتصال چند صفحه ای KK انجام شده و با استفاده از نتایج به دست آمده از این تحلی ها معادلاتی ارائه شده اند که مقادیر تنش نقطه حاد رادر نقاط مهم حول اتصال به دست می دهند. پروفیل جوش در مقادیر تنش ها اثر قابل توجهی دارند که در این تحقیق با استفاده از المان های سه بعدی، شکل واقعی پروفیل جوش که مطابق با استاندارد آیین نامه AWS می باشد در مدلسازی اتصالات منظور شده است. همچنین دقت این نوع مدلسازی اتصالات لوله ای نیز با توجه به نتایج آزمایشگاهی موجود در منابع معتبر مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه شده است که روابط پیشنهادی قابل قبول می باشند.

کلیدواژه‌ها:

سازه های فراساحلی - اتصالات لوله ای - ضرایب تمرکز تنش - خستگی - سکوهای ثابت شابلنی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آقایی, علی؛ احمدرضا مصطفی قره باغی و محمدرضا چناقلو، ۱۳۸۵، معادلات پارامتری ضرایب تمرکز تنش (SCF) در اتصالات لوله ای چند صفحه ای KK تحت بارگذاری محوری تعادلی، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آقایی, علی؛ احمدرضا مصطفی قره باغی و محمدرضا چناقلو، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (آقایی؛ مصطفی قره باغی و چناقلو، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,336 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 886

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما