مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 400
  • بازدید دیروز : 1312
  • بازدید کل : 3254729

پیوند ها

بررسی محافظت سازه ای ساختمانها در برابر بارگذاری ناشی از انفجار بمب جاسازی شده در یك وسیله نقلیه


بررسی محافظت سازه ای ساختمانها در برابر بارگذاری ناشی از انفجار بمب جاسازی شده در یك وسیله نقلیه

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی محافظت سازه ای ساختمانها در برابر بارگذاری ناشی از انفجار بمب جاسازی شده در یک وسیله نقلیه

محمد آذربایجانی - کارشناس ارشد سازه، دانشکده فنی، دانشگاه تهران، تهران
ایرج محمود زاده کنی - دانشیار گروه مهندسی عمران، دانشکده فنی، دانشگاه تهران، تهران

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه حملات تروریستی در سالهای اخیر شکل وسیعتری به خود گرفته و اکثر این حملات بصورت بمبهای حجیم منفجر شده در اطراف ساختمانها می باشد که منجر به خسارات جانی و سازه ای می گردد و نیز از آنجایی که نمی توان بطور کامل از وقوع چنین رخدادایی جلوگیری کرد؛ دراین مقاله سعی گردیده است، راه کارهای کلی سازه ای برای کم کرن خسارتهای جانی و سازه ای در ساختمانها بر اثر این حملات ارائه گردد. از جمله این راهکارهای سازه ای می توان به استفاده از کابلهای نگه دارنده برای جلوگیری از گسیختگی زنجیره ای کفها، استفاده از دیوارهای برشی کامپوزیت و در نهایت طراحی قابهای خمشی با شکل پذیری بالا به نحوی که ساختمان هم در برابر فشار و انفجار وارد بر کل ساختمان و هم در برابر شوک زمینی ناشی از انفجار بتواند به نحو مطلوبی عمل نماید؛ اشاره نمود.در این مقاله با انجام تحلیلهای مختلف بر روی دو دیوار برشی که یکی بصورت دیوار برشی بتن آرمه معمولی و دیگری دیوار برشی کامپوزیت می باشد، به عملکرد این دیوارها در برابر بارگذاری ناشی از انفجار پرداخته شده است.

کلیدواژه‌ها:

بارگذاری انفجار - راهکارهای سازه ای - کابلهای نگه دارنده - دیوار برشی معمولی - دیوار برشی کامپوزیت

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آذربایجانی, محمد و ایرج محمود زاده کنی، ۱۳۸۵، بررسی محافظت سازه ای ساختمانها در برابر بارگذاری ناشی از انفجار بمب جاسازی شده در یک وسیله نقلیه، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آذربایجانی, محمد و ایرج


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1226

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما