مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 168
  • بازدید دیروز : 874
  • بازدید کل : 3224990

پیوند ها

بهینه سازی آرایش شمع و دال تحت اثر توام بارگذاریهای ثقلی و زلزله در حوض خشك الف - روش پارامتر مشخصه


بهینه سازی آرایش شمع و دال تحت اثر توام بارگذاریهای ثقلی و زلزله در حوض خشك الف - روش پارامتر مشخصه

مشخصات نویسندگان مقاله بهینه سازی آرایش شمع و دال تحت اثر توام بارگذاریهای ثقلی و زلزله در حوض خشک الف - روش پارامتر مشخصه

حسین قربانی - دانشجوی دکترای عمران - دانشکده فنی دانشگاه تهران - مهندسی مشاور فارور

چکیده مقاله:

توسعه صنعت حمل و نقل دریایی در سطح دنیا و بویژه ایران موجب شد که درجهت هرچه اقتصادی تر نمودن هزینه حمل و نقل، از شناورهای بزرگ استفاده شود. ساخت شناورهای بزرگ نیازمند حوض خشک با آبخور بالا می باشد که بالطبع دارای نیروی برآی قابل توجهی در کف می باشد که عموما توسط شمع های مهعاری کنترل می گردند. از طرقف دیگر بارهای سنگین ناشی از وزن شناور نیز نیروی فشاری زیادی بر این شمعها وارد می کنند. از طرف دیگر توزیع بارهای وارده بین شمع ها و لنگر دالها تابع از سختی شمع ها می باشد. تغییرات فاحش قیمت درمقاطع زمانی مختلف در کشورمان ایجاب می کند که جهت دسترسی به طرای بهینه اقتصادی، مدلی با انعطاف پذیری بالا جهت تغییر طرح در هر زمان پدید آوریم. در این مقاله با استفاده از یک روش ابداعی که روش پارامتر مشخصه نامگذاری شده است، این مدل ایجاد وبهینه سازی گردیده و صحت نتایج تحقیق شده است.

کلیدواژه‌ها:

حوض خشک - بهینه سازی - شمع - دال - پارامتر - مشخصه

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

قربانی, حسین، ۱۳۸۵، بهینه سازی آرایش شمع و دال تحت اثر توام بارگذاریهای ثقلی و زلزله در حوض خشک الف - روش پارامتر مشخصه، هفتمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده عمران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (قربانی, حسین، ۱۳۸۵)
برای بار دوم به بعد: (قربانی، ۱۳۸۵)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1079

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما