مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 472
  • بازدید دیروز : 685
  • بازدید کل : 3240366

پیوند ها

مدلسازی روندتغییرات فشارآب منفذی و نشست درهسته سدخاكی كرخه حین ساخت و ابگیری


مدلسازی روندتغییرات فشارآب منفذی و نشست درهسته سدخاكی كرخه حین ساخت و ابگیری

مشخصات نویسندگان مقاله مدلسازی روندتغییرات فشارآب منفذی و نشست درهسته سدخاکی کرخه حین ساخت و ابگیری

سیدمهدی نصرالهی - عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قاینات

چکیده مقاله:

همواره برای پیش بینی رفتار یک سازه بایستی برداشت صحیحی از پارامترهای حاکم بررفتار آن سازه وجود داشته باشد یکی از راه های تخمین این پارامترها محاسبه شرایط تنش و تغییر مکان کنونی سازه از طریق تحلیل برگشتی است انجام چنین تحلیل هایی بدلیل پیچدگی تنها به کمک رایانه امکان پذیر است جهت تحلیل رفتار هسته سدکرخه با توجه به طول سازه از نرم افزار FLAC استفاده شد از دیگر ملزومات یک تحلیل درست استفاده از یک مدل رفتاری مناسب جهت شبیه سازی رفتار مصالح می باشد که سازگاری خوبی با رفتار اندازه گیری شده داشته باشد از این مدل م یتوان جهت پیش بینی رفتار سد تحت بارگذاری و شرایطی که هنوز توسط سد تجربه نشده است بهره جست دراین تحقیق ابتدا مدلی که درحقیقت ترکیبی از دو مدل رفتاری معروف موهرکولمب ودانکن چانگ است برای تحلیل عدید سازه تهیه شد و پارامترهایی درمراحل طراحی برای بیان خصوصیات مصالح انتخاب شده است به مدل اختصاص داده شد.

کلیدواژه‌ها:

تحلیل حین ساخت - آبگیری - سدکرخه - فشارمنفذی - دانکن چانگ

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نصرالهی, سیدمهدی، ۱۳۹۱، مدلسازی روندتغییرات فشارآب منفذی و نشست درهسته سدخاکی کرخه حین ساخت و ابگیری، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نصرالهی, سیدمهدی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (نصرالهی، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 853

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما