مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 471
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224419

پیوند ها

بررسی اثرگذر زمان درانجام واكنشهای شیمیایی برخصوصیات رئولوژی مخلوط آب و رس بنتونیت


بررسی اثرگذر زمان درانجام واكنشهای شیمیایی برخصوصیات رئولوژی مخلوط آب و رس بنتونیت

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی اثرگذر زمان درانجام واکنشهای شیمیایی برخصوصیات رئولوژی مخلوط آب و رس بنتونیت

نوید نعیمی - دانشجوی کارشناسی ارشد
محمدرضا چمنی - دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان
محسن ثقفیان -

چکیده مقاله:

یکی ازمسائل و مشکلاتی که درزمینه احداث سدهای خاکی حفاری ها راه سازی و .. به چشم می خورد کنترل نشت و تراوش آب است درسدسازی به خصوص درسدهای خاکی به منظور کنترل تراوش آب از اتصال پی سد با بدنه و همچنین تراوش آب از بدنه سد از یک دیوار آب بند استفاده می شود این دیوار آب بند به صورت بتن پلاستیک و پانلهای مجزا اجر می شود که درطراح اختلاط آن بنتونیت درنظر گرفته می شود درحفاری شمع های درجا به منظور پایدارسازی جداره از بنتونیت گل حفاری نیز استفاده می شود حضور بنتونیت سبب می شود حفره های موجود پرشده و از فرار بتن درهنگام بتن ریزی جلوگیری می شود از دیگر مزایای بنتونیت می توان به خنک نگهداشتن مته حفاری و عمل روانسازی حرکت مته اشاره کرد رفتار بنتونیت از لحاظ خواص رئولوژی تنش تسلیم و نرخ کرنش همانند بتن بصورت سیال غیرنیوتنی بیان می شود همچنین با گذشت زمان خصوصیات رئولوژی سیال به علت انجام واکنشهای شیمیایی تغییر میکند.

کلیدواژه‌ها:

حفاری، گل بنتونیت - سیال غیرنیوتنی - هیدراتاسیون

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

نعیمی, نوید؛ محمدرضا چمنی و محسن ثقفیان، ۱۳۹۱، بررسی اثرگذر زمان درانجام واکنشهای شیمیایی برخصوصیات رئولوژی مخلوط آب و رس بنتونیت، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (نعیمی, نوید؛ محمدرضا چمنی و محسن ثقفیان، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (نعیمی؛ چمنی و ثقفیان، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 823

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما