مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 792
  • بازدید دیروز : 923
  • بازدید کل : 3250031

پیوند ها

بررسی عددی تاثیر شیب های آبشكن بركاهش آبشستگی اطراف آبشكن


بررسی عددی تاثیر شیب های آبشكن بركاهش آبشستگی اطراف آبشكن

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی عددی تاثیر شیب های آبشکن برکاهش آبشستگی اطراف آبشکن

ندا آذری دودران - دانشجوی کارشناسی ارشد سازه های دریایی
حبیب حکیم زاده (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۱۳۹۲)
دانشیار دانشگاه صنعتی سهند
راضیه مهرزاد -

چکیده مقاله:

آبشکن بخشی ازمقطع رودخانه را محدود می کند و برروی ساختار حرکتی جریان درمجاورت آن تاثیر قابل ملاحظه ای دارد سرعت متوسط و دبی درواحد عرض درمحل سازه افزایش می یابد که این امر سبب آبشستگی بیشتر جریان دراطراف سازه می شود بنابراین تغییر الگوی جریان بوجود آمده دراطراف سازه و شکل گیری گردابه ها برروی مصالح بستر باعث ابشستگی موضعی اطراف آبشکن می شود. ایجاد شیب دردیواره آبشکن باعث ضعیف تر شدن جریان رو به پایین می شود ودرنتیجه باعث کاهش آبشستگی موضعی می گردد همچنین استفاده از شیب درآبشکن به دلیل افزایش عرض عبوری جریان درنواحی نزدیک تر به سطح آب جریانی که دارای حداکثر سرعت رداین نواحی می باشد را به سهولت بیشتری از اطراف سازه عبور میدهد و با کاهش فشاردینامیکی درقسمت فوقانی آبشکن جریان رو به پایین ضعیف تری درجلوی آبشکن ایجاد می کند که نتیجه امر کاهش عمق آبشستگی خواهد بود.

کلیدواژه‌ها:

آبشکن - آبشستگی - شیب های آبشکن - شبیه سازی عددی

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

آذری دودران, ندا؛ حبیب حکیم زاده و راضیه مهرزاد، ۱۳۹۱، بررسی عددی تاثیر شیب های آبشکن برکاهش آبشستگی اطراف آبشکن، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آذری دودران, ندا؛ حبیب حکیم زاده و راضیه مهرزاد، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (آذری دودران؛ حکیم زاده و مهرزاد، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 924

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما