مرجع فروش بیش از 6000 مقاله معتبر رشته عمران با تخفیف فوق العاده . توصیه میکنیم از محبوب ترین و پر فروشترین فایلها در پایین صفحه اصلی حتما دیدن فرمایید.

نظرسنجی سایت

به نظر شما توجه به کدام دسته از موارد زیر بیشتر میتواند به پر بار تر شدن سایت ما کمک کند؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 555
  • بازدید دیروز : 865
  • بازدید کل : 3224503

پیوند ها

بررسی میدانی روابط فشار - دبی مورد استفاده درمدلهای تحلیل هیدرولیكی مبتنی بر فشارشبكه های توزیع آب


بررسی میدانی روابط فشار - دبی مورد استفاده درمدلهای تحلیل هیدرولیكی مبتنی بر فشارشبكه های توزیع آب

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی میدانی روابط فشار - دبی مورد استفاده درمدلهای تحلیل هیدرولیکی مبتنی بر فشارشبکه های توزیع آب

اکبر شیرزاد - دانشگاه تهران
مسعود تابش (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۳۳۲)
دانشگاه تهران

چکیده مقاله:

یکی ازاجزای مهممدلها تحلیل هیدرولیکی مبتنی برفشار شبکه های توزیع آب HDSM رابطه فشار - دبی بکاررفته درمعادلات جریان می باشد که دردقت این مدلها تاثیر گذار است تاکنون روابط فشار دبی متعددی جهت استفاده درمدلهای HDSM ارایه شده و هیچگونه مطالعه میدانی درخصوص میزان صحت و دقت این روابط صورت نگرفته است دراین تحقیق با اندازه گیری میدانی دبی قابل برداشت از شیرهای مختلف به ازای فشارهای هیدرولیکی متفاوت درشبکه توزیع آب شهر ارومیه نسبت به بررسی روابط فشار دبی ارایه شده تاکنون اقدام شد نتایج بدست آمده نشان داد که اگرچه دبی قابل برداشت دریک فشار هیدرولیکی مشخص بسته به نوع شیر متغیر است ولی منحنی های تغییرات دبی خروجی از شیرهای مختلف درمقابل فشار هیدرولیکی فرم یکسانی دارند و تقریبا از یک رابطه مشخص تبعیت می کنند.

کلیدواژه‌ها:

شبکه توزیع آب - تحلیل هیدرولیکی HDSM - روابط فشار - دبی - اندازه گیری میدانی - شیربرداشت آب

نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

شیرزاد, اکبر و مسعود تابش، ۱۳۹۱، بررسی میدانی روابط فشار - دبی مورد استفاده درمدلهای تحلیل هیدرولیکی مبتنی بر فشارشبکه های توزیع آب، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (شیرزاد, اکبر و مسعود تابش، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (شیرزاد و تابش، ۱۳۹۱)


مبلغ واقعی 7,920 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,128 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 915

مشهد-خیابان شریعتی 66-پلاک24

لطفا درصورت بروز هر نوع مشکلی در خرید و یا دانلود از طریق فرم تماس با ما و یا با ایمیل civileng1366@yahoo.com و یا شماره تماس 09353753394 تماس حاصل فرمایید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما